• با پنل ایمیل محتوایی با کیفیت ایجاد کنید تا نرخ باز شدن آن افزایش یابد

     1- محتوای استراتژیک

    برای تولید محتوای با کیفیت و سریع توسط پنل ایمیل باید طرح و نقشه قبلی داشت. فقط 44 درصد از بازاریابان برای تولید محتوای خود برنامه ریزی دارند. درباره این موضوع فکر کنید، اگر شما به طور دقیق نمی دانید که برای بار اول چه کسی محتوا را بنویسد و یا اینکه چگونه بنویسد، و با همین بی اطلاعی و سردرگمی اقدام به تولید محتوا کنید عملا وقت خود را صرف محتوایی کرده اید که خواننده را جذب خود نخواهد کرد. بهتر است به جای این که توده ای از موضوعات مختلف در ذهن خود بپرورانید، یک یادداشت از راهکارهای مختلفی که می توان با آن ها تولید محتوای مفید داشته باشید، تهیه کنید مثلا

    - لوگویی که می خواهم در محتوای جدیدم از آن استفاده کنم

    - نوع محتوایی که مشتریان من بیشتر با آن ارتباط برقرار می کنند

    - پیدا کردن یک راه مناسب و مقرون به صرفه برای ارائه محتوا به مشتری مثل وبلاگ، یا پنل ایمیل

    2- جمع کردن ایده های جدید برای موضوع محتوای هر ماه

    یکی از چالش های بازاریابان ایده گرفتن برای موضوع محتواهای ماه آینده و یا هفته آینده است. بهتر است اول هر ماه از کارمندان خود بخواهید با توجه به نیازها، چالش ها و مشکلاتی که مشتریان در ماه گذشته داشته اند ایده های جدید برای تولید محتوای ماه آینده بدهند. کارمندانی که بیشتر از همه با مشتری در ارتباط هستند بیشترین ایده ها را می توانند خلق کنند مانند کارمندان بخش پشتیبانی و یا فروش. اگر موضوعات داغ و یا breaking news در کسب و کار شما رخ داد همیشه آن ها را در اولویت موضوعات و ایده های دیگر قرار دهید.

    3- خلاقیت در ایجاد عنوان خبرنامه هایی که با پنل ایمیلایجاد می کنید

    با توجه به کسب و کارتان شما باید برای محتوای متفاوت که توسط پنل ایمیلتولید می کنید عناوین متفاوتی ایجاد کنید، برای هر بخش از بازاریابی خود عناوین خاصی در نظر بگیرید. عنوان و موضوع امروزه نقش فوق العاده ای در بازاریابی اینترنتی ایجاد می کند زیرا اولین بخش از محتوای شماست که چشم خواننده به آن می افتد. در واقع دلیل آن که بیشتر بازاریابان نتیجه مطلوبی را از استفاده از پنل ایمیلخود به دست نمی آورند این است که بسیاری از مشتریانشان با عناوینی که به دستشان می رسد و یا موضوعاتی که در ایمیل های تبلیغاتی می خوانند، ارتباط برقرار نمی کنند. پس بهتر است به جای پرداختن به تولید محتوای زیاد به هدفمان از تولید محتوا فکر کنیم.

    بسیاری از بازاریابان قبل از تولید یک محتوا حدودا 25 نوع عنوان مختلف را برای آن انتخاب می کنند و از بین آن ها موثرترین را با مشورت دیگران انتخاب می کنند. گاهی اوقات به نظر می رسد که نیازی نیست این قدر زمان صرف انتخاب عنوان مناسب کنیم ولی به شما اطمینان می دهم که هم در بالا رفتن نرخ باز شدن ایمیل های تبلیغاتی و همچنین پائین آمدن نرخ اسپم بسیار تاثیرگذار است. 

    4- تولید محتوای منحصر به فرد و یونیک

    انتخاب محتوا یکی از حساس ترین فیلدهای بازاریابی محتوا محسوب می شود که بسیاری از افراد معتقد هستند جز سخت ترین بخش های آن می باشد. تحقیقات نشان داده بسیاری از بازاریابانی که محتوای با کیفیت تولید می کنند غالبا بر روی تولید محتواهای یونیک تا یک سال آینده برنامه ریزی می کنند. تولید محتوای یونیک نیاز به صرف وقت و ابتکار و هزینه خیلی زیادی ندارد. در این جا چند تکنیک ساده برای تولید محتوای منحصر به فرد در کمترین زمان توضیح داده شده :

    - انجام مصاحبه با افراد متخصص : بهتر است با یک سوال یا چند سوال شروع کنید و آن ها را به افرادی که متخصص تر هستند ارسال کنید. جواب هایی که آن ها برای شما ارسال می کنند یک محتوای یونیک را تشکیل می دهند که می توانید از آن در پنل ایمیلخود استفاده کنید.

    - جمع آوری محتواهای تولید شده توسط کاربران : از کاربران خود بخواهید برایتان محتوا جمع کنند. اگر کاربران فعالی دارید مثلا از آن ها بخواهید در زمینه خاصی تصاویر مختلفی پیدا کنند و برایتان ارسال کنند و به بهترین تصویر جایزه بدهید یا از آن ها بخواهید راجع به فلان موضوع یک جمله کوتاه بنویسند و به بهترین آن ها آفر ویژه ای ارائه دهید.

    5- محتوای خود را برای شبکه های اجتماعی بهینه کنید

    به اشتراک گذاشتن محتوا در شبکه های اجتماعی موضوع بسیار مهمی است. نیمی از افرادی که در شبکه های اجتماعی عضو هستند به دنبال یافتن برندهای جدید می باشند بنابراین فرصت خوبی است که شما محتوای با کیفیت خود را جهت تبلیغات و معرفی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود جهت بهینه ی استفاده از پنل ایمیل بهتر است به نکات زیر دقت کنید :

    - توجه کنید که دکمه رجوع به شبکه اجتماعیتان در تمامی محتواهایتان به وضوح دیده شود

    - از CTA ها برای تشویق خوانندگان به ویزیت سایتتان استفاده کنید به طور مثال جملات ساده ای مثل " لطفا نظرات خود را در صفحه فیس بوک با ما به اشتراک بگذارید" را استفاده کنید

    - برای یک محتوا مشابه در هر شبکه اجتماعی عنوان متفاوتی در نظر بگیرید در واقع یک محتوا را با یک عنوان ثابت در تمام شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارید.

  • پنل ایمیل و توسعه کسب و کار

    همان طور که می دانید ارسال ایمیل یکی از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد که با استفاده از آن برای تبلیغات کسب و کارتان می توانید ماهیانه میلیون ها تومان را به حساب های خود اضافه کنید. حتما تا به حال برای شما نیز ایمیل های تبلیغاتی بسیاری آمده است که شما را به خود جلب کرده اند اما آیا با خود فکر کرده و یا خواسته اید تا شما نیز از این طریق اقدام به کسب درآمد نموده و ایمیل های تبلیغاتی بفرستید؟ و کسب و کار خود را رونق بخشید؟

     ارسال چندین ایمیل ممکن است نتیجه ی مطلوبی نداشته باشد، اما زمانی که شما یک پنل ایمیل دارید و لیستی از هزاران ایمیل دردسترس شماست، می توانید با ارسال نکات مهم و ارزنده در مورد کسب و کار خود نتیجه ایی مطلوب در حد موتورهای جستجو نظیر گوگل را داشته باشید در واقع با ترویج تعامل با ارسال ایمیل می توانید در بازاریابی اینترنتی موفق تر شوید.

    استفاده از پنل ایمیل، روش موثری است كه اگر به شكل مناسبی انجام شود، می‌تواند به توسعه یك كسب و كار و فروش بیشتر كمك كند. منافع و امكاناتی كه یك محصول یا خدمات برای خریدار فراهم می‌كنند، عامل موفقیت فروش است. ویژگی‌ها و مشخصات كالا یا خدمات در یك سو قرار می‌گیرند و آن چه كه برای مشتری فراهم می‌آورند در سویی دیگر. به عبارتی یك بازاریاب موفق در خط به خط ایمیل ارسالی خود از فواید كالایش حرف می‌زند. بعد از یك تیتر جذاب و جالب توجه در ایمیل خود که توسط پنل ایمیل ارسال می کنید، این اولین جمله پیام تبلغاتی است كه تعیین می‌كند آیا خواننده به سراغ جمله دوم می‌رود و مطالعه پیام را ادامه می‌دهد یا خیر. هر جمله نیز به نوبه خود اهمیت دارد چرا كه جذابیت و مناسب بودن هر یك می‌تواند، خواندن عبارات بعدی را تضمین كند. هر كلمه و هر عبارت می‌بایست جوری انتخاب شوند كه امكان فروش و موفقیت پیام را توسط پنل ایمیل بیشتر كنند.

    در نظر داشته باشید پیام فروش الكترونیكی که توسط پنل ایمیل ارسال می کنید طوری باشد که انگار در حال گفتگو با خواننده ایمیل هستید. یك گفتگوی فروش موفق، با لحنی دوستانه و به دور از قید و بندهای گفتگوهای نامه‌ای رسمی انجام می‌گیرد هر پاراگراف نباید بیش از پنج خط باشد. درشت كردن حروف، علامت تعجب و سوال و خط كشیدن زیر كلماتی كه مهم هستند، هم توجه خواننده را جلب می‌كند و هم متن را جالب‌تر و متنوع‌تر كرده از خطر یكنواختی نجات می‌دهد و دقت كنید كه بیش از اندازه این روش‌ها را به كار نگیرید چرا كه وقتی بر همه چیز تاكید كنید، در واقع بر هیچ چیز تاكید نكرده‌اید.

    پیش از ارسال پیامتان توسط پنل ایمیل، از دیگران بخواهید كه آن را بخوانند و نظرشان را بگویند.با داشتن نظرات بیشتر ارسال بهتری می توانید داشته باشید.تجربه‌ نشان داده كه وقتی مردم نامه‌ای را باز می‌كنند، اول پیوست آن را می‌ خوانند. پیوست پیام‌های فروش هم چنین خاصیتی دارد. پس حتما برای ایمیل تبلیغاتی خود در ارسال با پنل ایمیل  پیوست بگذارید و هم این كه جالب توجه‌ترین و مهم‌ترین فایده خرید این كالا یا خدمات را در آن بگنجانید.

    در ارسال ایمیل توسط پنل ایمیل مشتری احتمالی خود را راهنمایی کنید بگویید كه برای خرید باید چه كار كند. البته یك جمله كوتاه و امری پاسخگو نخواهد بود. این صحبت هم باید دوستانه و با فعل دوم شخص مفرد نوشته شود. از همه مهم تر این كه غیرمستقیم باید به خواننده امر كند و این یعنی همان تشویق او به خرید مثلا شما می‌‌گویید: "با تماس با ما در قرعه کشی شرکت خواهید کرد پس  همین حالا دست به كار شو!"

    البته لازمست كه همین مطالب جالب را به شیوه‌ای حرفه‌ای و مناسب بنویسید كه خواننده احساس خستگی نكند و تا پایان نوشته‌هایتان را بخواند.با این تفاسیر و ایجاد کمپین ایمیل می توانید کسب و کار خود را رونق بخشید و بر تعداد مشتریان خود بیفزایید
  • یک طرح هوشمندانه برای تولید محتوا برای رقابت در کسب و کار با پنل ایمیل

    اگر به تازگی کا با پنل ایمیل خود را شروع کرده اید، اگر تا کنون شیوه های گذشته را برای تولید محتوا های خود به کار برده اید، وقت آن است که تغییراتی در شیوه خود ایجاد کنید.

    اولین قدم برای رقابت در پنل ایمیل، داشتن یک طرح هوشمندانه برای تولید محتوا می باشد

    هدف شما از تولید محتوا چیست؟  چرا می خواهید برای تولید محتواهای خود برنامه ریزی داشته باشید؟ پیش از هر اقدامی ابتدا اهداف خود را تعیین کنید. اگر مدت هاست که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنید، تلاش های خود در سال قبل را بررسی کنید و نتایح بدست آمده از محتوا های تولید شده را مرور کنید .مخاطبان خود را بشناسید. رفتار مخاطبان خود را بررسی کنید. نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ ابزار خوبی برای دنبال کردن رفتار مشتریان و حتی پیش بینی آن ها در پنل ایمیل می باشد. با این کار شما می توانید محتوایی با کیفیت و نزدیک به سلیقه و خواسته مشتریان خود تولید کنید.

    اکثر فراد با پست های وبلاگ شروع می کنند و بعد به دنبال ارائه شیوه های نوین برای نمایش محتوای خود در پنل ایمیل هستند. وبلاگ ها بعد از مدتی شاید کمی خسته کننده و تکراری شوند پس بهتر است هر چند وقت یک بار کمی تنوع در شیوه انتشار مطالب خود داشته باشید.

    پلتفورمی برای مدیریت مطالب خود در پنل ایمیل داشته باشید. ویرایش محتوا، انتشار محتوا، آنالیز محتوا و ... این امکانات را نیز نرم افزار های ایمیل مارکتینگ در اختیارتان قرار خواهند داد. شما با این ابزار به سادگی می توانید برای محتوای بعدی خود طرح نو در پنل ایمیل پیاده کنید.

    ایده های نوین تولید محتوا را جمع آوری کنید. برای این کار از کارمندان خود کمک بگیرید. از آن ها بخواهید ایده های خود را بیان کنند در زمینه موضوع محتوا، نحوه انتشار، نحوه نگارش و حتی طراحی ایمیل ایده جمع کنید. ایده های ممتاز را دو گروه کنید محتوای خود را بر اساس آن ها تولید کنید. به دسته ای از  مشتریانتان محتوای مبتنی بر ایده های گروه اول و به دسته ای دیگر محتوای مبتنی بر ایده های گروه دوم را ارسال کنید. نتایج را با هم مقایسه کنید. شگفت آورند.
  • چگونه اعضای لیست ایمیلتان را در پنل ایمیل افزایش دهید؟

    بهترین بازاریابان همیشه به دنبال راهی برای تبدیل بیشتر سرنخ ها به مشتری هستند. دائما در حال استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مانند بنرهای متحرک در سایت و ایمیل های تبلیغاتی و یا پیاده سازی انواع مختلف landing page ها می باشند. این ابزارها تازه اگرچه هوشمندانه هستند اما همیشه موجب حرکت رو به جلو نمی شوند. گاهی اوقات کنار گذاشتن روال گذشته و به کار گیری روش های جدید نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد. بنابراین قبل از هر اقدامی بهتر است از چیزهایی که هر روز در اطراف خود می بینید استفاده کنید و بازاریابی خود را بهینه کنید با استفاده از یک پنل ایمیل در مورد کاربران و مشتریانی که از شما خرید کرده اند مطالعه کنید ببینید چه چیز هایی آن ها را هیجان زده می کند، با دیدن چه مطالبی در جا اقدام به عضویت کرده اند و یا از شما کالایی خریداری کرده اند.

    در این مقاله چند روش ساده برای تغییر قابل توجه در عضو شدن افراد در پنل ایمیل پیشنهاد می کنیم.

    1. به جای قرار دادن فرم عضویت در فوتر یا صفحه جدا، در تمام صفحات خود یک پاپ آپ زیبا برای عضوگیری در خبرنامه خود قرار دهید، تحقیقات نشان داده است که این شیوه تا 99 درصد میزان اعضاء را در پنل ایمیل افزایش می دهد.
    2.  یک PDF با محتوای مناسب برای دانلود رایگان در سایت خود قرار دهید و برای مجوز دانلود از خوانندگان خود درخواست کنید که ایمیل خود را به شما بدهند با این روش لیست اعضای ایمیل خود را در پنل ایمیل افزایش دهید.
    3. در صفحات فیس بوک، اینستاگرام و گوگل پلاس خود از کاربران خود بخواهید که برای دریافت خبرنامه آدرس ایمیل خود را به شما بدهند
    4. به لیست شماره موبایل های مشتریان خود پیامک زده و از آن ها بخواهید برای دریافت خبرنامه های هفتگی شما ایمیل خود را برای شما پیامک کنند.
    5. آموزش های رایگان یک هفته ای در سایت خود قرار دهید و autoresponder  راه اندازی کنید و از کاربران بخواهید در این آموزش ها ثبت نام کنند.
    6. در پنل ایمیل خود برای  ثبت نام در خبرنامه یک کوپن تخفیف 10% به ایمیل کاربر خود ارسال کنید
  • یک پنل ایمیل قوی با نرخ باز شدن بالای ایمیل های ارسالی

    در مقاله ی هفته ی گذشته نکاتی را در مورد ایجاد یک پنل ایمیل قوی همراه با نرخ بالای باز شدن ایمیل های ارسالی آن مطرح کردیم.در این مقاله با ذکر نکات دیگر شما را برای پیشرفت در کسب و کارتان یاری می کنیم.

    • امکان عضویت و لغو عضویت را بسیار ساده و در دسترس قرار دهید  
      پیوستن و لغو کردن را در دسترس کاربران و بازدیدکنندگان قرار دهید. یک فرم ساده عضویت به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد به راحتی عضویت خود را ثبت کنند و پنل ایمیل شما را ارتقا دهند. هم چنین قرار دادن لینک لغو عضویت در انتهای خبرنامه ها نیز امکان لغو اشتراک را به مشترکین می دهد.
    • رشد پنل ایمیل
      با پیروی از قرار دادن لینک لغو اشتراک ممکن است درصد بالایی از حجم پنل ایمیل تان کم شود اما مطمئن باشید این لیست ایمیل تا 75% قوی تر از لیست ایمیل قبلی با تعداد ایمیل های بی قاعده زیاد عمل خواهد کرد.
    • طراحی درست قالب ایمیل :
      تیتر و هدر سازگار : از طرح های گرافیکی برای هدری غنی و لوگویی در ایمیل خود استفاده کنید
      بخش های سازگار : بخش های مختلفی را طراحی کنید. برای هر بخش یا کمپین خود طرحی متناسب با موضوع آن انتخاب کنبد.
      توجه به اتفاقات مهم : اگر رویدادی در آینده نزدیک برای کسب و کار شما مهم است، بهتر است در انتهای هر خبرنامه اشاره ای به آن کنید. مثل معرفی این رویداد، تاریخ آن و دیگر اطلاعات...
    •  متعهد به یک برنامه باشید :
      به جز ارسال خبرنامه در هر زمان ممکن که تیم قابلیت ارسال را داشته باشند، نیاز است که شما برنامه و قاعده ای نیز برای ارسال آن ها در نظر بگیرید مثلا اگر قرار است که خبرنامه های شما هفتگی ارسال شود یک روز مشخص از هفته را در نظر بگیرید تا تیم شما فرصت کافی داشته باشند و از چند روز قبل خبرنامه را تولید کنند.
      همیشه موضوعات خبرنامه ها را پیش از ارسال تست کنید : در هر خبرنامه بهتر است پیش از ارسال موضوع آن را تست کنید. چگونه ؟
       10% از پنل ایمیل خود را جدا کرده آن را به دو بخش تقسیم کنید، دو عنوان موضوع برای خبرنامه خود انتخاب کنید، برای هر دسته یکی از عنوان ها را ارسال کنید.نتایج به دست آمده می تواند کمک بسیار زیادی در انتخاب عنوان موضوع برای 80% باقی مانده از لیست ایمیلتان کند. 

      پس از 6 ماه تلاش و حذف مشترکین غیر فعال اگرچه حجم پنل ایمیل تان کاهش پیدا می کند اما خواهید دید که عملکرد این لیست بسیار بالاتر از قبل خواهد بود.
  • وب فرم و ایجاد پنل ایمیل معتبر، راهی آسان به سوی موفقیت در کسب و کار

    هر کسب و کاری برای درآمد بیشتر نیاز به مشتری دارد، برای جذب مشتری نیاز به تبلیغ و برای تبلیغات نیاز به سرمایه دارد، ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین و کم هزینه ترین ابزار تبلیغاتی در دنیای مجازی به شمار می رود. اما خیلی از کسب و کارها تصورشان از ایمیل مارکتینگ این است که با کمترین هزینه یک پنل ایمیل خریداری کنند، سپس به دنبال خرید یک بانک ایمیل چند ده هزارتایی باشند و تمام. روزانه، ماهانه یا سالانه بدون هیچ نوع برنامه ریزی تعدای خبرنامه تبلیغاتی، با هرنوع طرح، هر نوع محتوا و هر نوع موضوعی که به ذهنشان می رسد به هر نوع قشر کاربری ارسال کنند، کاربرانی که روحشان هم خبر ندارد ایمیل هایشان از کجا به دست فلان کسب و کار رسیده است. به همین دلیل است که بیشتر آن ها از ادامه ایمیل مارکتینگ خود خسته می شوند و نتیجه ای از آن عایدشان نمی شود هم چنین به دلیل خرید پنل ایمیل غیرمجاز اکثر خبرنامه هایشان یا اسپم می شوند و یا اصلا خوانده نمی شوند.

    به جای استفاده از بانک ایمیل، پنل ایمیل مشتریان مختص کسب و کار خود را هوشمندانه زیاد کنید. شما در طول سال فرصت های زیادی برای جمع کردن ایمیل دارید. فرصت هایی که به شما ایمیل هایی می دهد که هم صاحبانشان به محصول شما نیاز دارند و هم با میل و رضایت، آدرس ایمیلشان را در اختیار شما گذاشته اند.

    -  روزانه چند نفر به طور حضوری از شما خرید می کنند؟

    -  چند نفر با شرکت شما تماس تلفنی می گیرند؟

    -  چند نفر برای شما پست می گذارند و شما جوابشان را می دهید؟

    مطمئنا در حین خواندن این مطلب روش های خیلی بیشتری به ذهنتان می رسد که کاملا قانونی و محترمانه می توانید از کاربران بخواهید برای ارسال خبرنامه، آدرس ایمیلشان را در اختیار شما بگذارند و یک پنل ایمیل مجاز و معتبر تهیه کنید.

    شما تا چه حد از فرم عضو گیری یا همان web form هایی که در پنل ایمیل مارکتینگ ارائه می شود مطلع هستید؟ وب فرم، در واقع فرمی است که شما می توانید آن را در سایت خود قرار دهید، افرادی که از سایت شما بازدید می کنند، اگر تمایل به دریافت محصول و خدمات شما داشته باشند، این فرم را پرکرده و ثبت نام می کنند، سپس اطلاعاتی که آن ها در فرم پرکرده اند مثل نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن و.... به طور خودکار در پنل ایمیل شما ذخیره می شود. حالا یک پنل ایمیل اختصاصی دارید، به همین راحتی.

    اما برای این که کاربران بعد از ورود به سایت شما تشویق به ثبت نام شوند نیاز به ترفندی است که موس آن ها به سمت وب فرم شما حرکت کند، به این کار اصطلاحا call to action می گویند. برای شروع شما می توانید جایی نزدیک به فرم خود متنی را با ظاهری جذاب طوری که نگاه کاربر را جلب کند بنویسید و به کاربر بگوئید به ازای ثبت نام در وب فرم چیزی مثل کاتالوگ محصولات و خدمات خود را برای او ارسال خواهید کرد. کاتالوگ را باید با نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود ارسال کنید، در پنل ایمیل با همان ابزار وب فرمی که در اختیار دارید به راحتی و تنها در ده دقیقه می توانید پروسه ارسال را ترتیب دهید.

    قرار دادن وب فرم در سایت تجاریتان یکی از روش های جمع آوری آدرس ایمیل می باشد که در مقالات بعدی راه های دیگری نیز در این راستا به شما ارائه می دهیم.
  • 23
    اردیبهشت

    پنل ایمیل و راهی برای پیشرفت در کسب و کار

    استفاده از سرویس‌هـایی مانند پنل ایمیل برای کاربران شخصی و حتی شرکت‌ها بسیار با ارزش هستند. استفاده راحت، هزینه کم و انعطاف پذیری این سرویس‌هـا باعث محبوبیت شان در ایمیل مارکتینگ شده است.
    در اختیار داشتن پنل ایمیل، فرصت بسیار خوبی است که با کسب وکارهای معتبر کشور به سادگی ارتباط برقرار کنید. ارسال متون هوشمند از طریق ایمیل، راه خوبی است که به کوتاه ترین و مطمئن ترین شیوه، پیام خود را به صاحبان مشاغل برسانید.شما با استفاده از پنل ایمیل می توانید به تمام گروه ها کسب و کار، خود را معرفی کنید و با مشاغلی در زمینه ی صنعت کامپيوتر (رايانه)، برق الكترونيك و كامپيوتر، ساختمان، گردشگری، تبلیغات و بازاریابی، فرهنگ و هنر، تجارت الکترونی و ... ارتباط برقرار نمایید.

    علاوه بر این در پنل ایمیل، شما می توانید مشتریان و مخاطبان خود را در دسته بندی های متنوع و دلخواه، در قالب یک لیست منظم داشته باشید. دیگر نیازی به نگهداری کارت ویزیت های پراکنده و دفتر تلفن شلوغ ندارید. مخاطب خود را با مشخصات اطلاعاتی و ارتباطی (شامل آدرس ایمیل و شماره موبایل) درج کرده و در وقت دل خواه از آن ها برای ارسال ایمیل استفاده کنید.

    برای ورود مشتریان شخصی خود در پنل ایمیل، می توانید به طور یک جا از یک فایل اکسل استفاده کنید. اگر از گذشته تعدادی از مشتریان خود را در فایل اکسل نگهداری کرده اید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که تمامی آن ها را به طور یک پارچه وارد پنل ایمیل تبلیغاتی خود کنید. 
    علاوه بر ورود از اکسل، می توانید لیست مشتریانی را که در طول زمان به طور دستی وارد پنل ایمیل کرده اید، به صورت یک فایل اکسل یک پارچه خروجی بگیرید. امکان ورودی و خروجی لیست مشتریان شما در فایل اکسل، باعث ایجاد حداکثر سازگاری با نرم افزارهای دیگر می شود. 
    قابلیت منحصر به فردی که در پنل ایمیل  وجود دارد، ارسال پیام به مخاطبان موجود در یک فایل اکسل از درون محیط نرم افزار اکسل است. شما می توانید به تمام آدرس های ایمیل موجود در یک ستون از فایل اکسل، از داخل نرم افزار اکسل ایمیل ارسال کنید.
Go To
Page Size