• آیا هنگام استفاده از پنل ایمیل به این اعداد و ارقام توجه می کنید؟

    نرخ کلیک (click-through rate)

    پاسخ استانداردی برای تعریف این پارامتر وجود ندارد. آیا همه کلیک های پنل ایمیل اندازه گیری می شود یا یک کلیک به ازای هر ایمیل باز شده؟ این سنجش از این جهت که تمامی هدف شما در پنل ایمیل ایجاد ترافیک برای Landing page هایتان می باشد، مهم ست.


    یک فرصت استثنایی برای خرید....
    حذف!
    تازه ترین عناوین در مورد .....
    حذف!
    مجموعه باز ارزشی از به یادماندنی ترین انیمیشن ها...    
    حذف!
    مجلل ترین هتل کشور با بهترین ...
    حذف! حذف! حذف!

    پنل ایمیل
    بنا به مطالعات تازه ای که بر رفتار کاربران اینترنت صورت پذیرفته است، کاربران در زمانی کمتر از 2.7 ثانیه تصمیم می گیرند که یک ایمیل را خوانده و یا حذف نمایند. بازاریابی ایمیلی با استفاده از پنل ایمیل ابزاری بسیار موثر در انتقال پیام‌های تبلیغاتی است به شرط آن که پیام را به فرد مناسب و به شکل مناسبی ارسال نمایید.
    نتایج تحقیقات تازه در مورد بازآوری سرمایه‌ی روش های گوناگون تبلیغات نشان می دهد که استفاده از پنل ایمیل از جایگاه بسیار خوبی در میان دیگر روش‌ها بهره مند است. در سال 2011 به ازای هر دلار پولی که صرف ایمیل های تبلیغاتی شده نزدیک به 40 دلار بازگشت سرمایه به وجود آمده است. برای مقایسه به جدول زیر توجه کنید: 

     منبع

    نرخ باز نمودن ایمیلهای انبوه تبلیغاتی کسب و کارهای گوناگون بنا به گزارش کمپین مانیتور به شرح زیر است:

    پنل ایمیل مارکتینگ
     
    و تمام آمارهایی از این دست نشان می دهند که در وضعیت کنونی ایران، با توجه به رشد خیره کننده ی استفاده از ایمیل، یک کمپین تبلیغات ایمیلی با ساتفاده از پنل ایمیل می تواند ابزار مناسبی برای گسترش کسب و کار شما باشد.

  • چگونه پنل ایمیل شما را در ایجاد کمپین های تبلیغاتی یاری می کند؟

    ایمیل مارکتینگ یک استراتژی موثر در بازاریابی اینترنتی می باشد اگر هدف اصلی ایمیل مارکتینگ رساندن محتوا و اطلاعات مرتبط  به گروهی از نمایندگان فروش یا مشتریانتان باشد، هر ایمیلی که ایجاد می شود باید بر اساس هدف و نیتی از پیش تعیین شده باشد. برای بهبود این روند استفاده از یک پنل ایمیل شما را یاری می کند.

    برای این کار نکاتی مهم را به شما ارائه می دهیم

    • لیست دریافت کنندگان خبرنامه هایتان را برای دریافت بهتر آن ها بهینه کنید.

    برای این کار باید به حریم خصوصی لیست ایمیل خود احترام بگذارید و به آن ها این اطمینان را بدهید که اطلاعات آن ها نزد شما محفوظ خواهد ماند. در نظر داشته باشید که حتما در انتهای خبرنامه هایتان لینکی برای لغو عضویت قرار دهید تا اعضای پنل ایمیل اگر تمایل به دریافت خبرنامه نداشته باشند به جای اسپم لغو عضویت را کلیک کنند.

    • در خبرنامه هایتان نام و ایمیل ارسال کننده به صورت ثابت باید وجود داشته باشد. در نظر داشته باشید که در پنل ایمیل، ایمیل ارسال کننده با نام برند و شرکت شما باید هماهنگ باشد.
    • هنگام استفاده از پنل ایمیل برای خبرنامه های خود عنوان ایمیل مناسبی را در نظر بگیرید.

    سعی کنید عنوان ایمل شما شفاف، گویا و از چهل و پنج کاراکتر کمتر باشد.

    • بعد از عنوان ایمیل مناسب، سعی کنید متن و محتوای خبرنامه کاملا واضح باشد به صورتی که خواننده ایمیل در نگاه اول بفهمد کل متن بیان گر چه موضوعی است. 
    • خبرنامه ی شما باید دارای اطلاعات زیرنویس یا فوتر باشد و هر اطلاعاتی که فکر می کنید می تواند برای دریافت کنندگان ایمیلتان مفید باشد به آن اضافه شود. فوتر مکانی عالی برای افزودن آیکون های رسانه های اجتماعی، آدرس وبلاگ و محصولاتی است که در آینده ای نزدیک معرفی خواهید کرد.
  • چگونه توسط پنل ایمیل بهترین خبرنامه را ایجاد کنیم؟

    چرا امروزه ارسال خبرنامه در زمینه ی کسب و کارمان باعث بهبود آن می شود؟ آیا لازم است هفته ایی یک بار خبرنامه ارسال کنیم یا در هفته چند بار ارسال داشته باشیم؟ همان طور که می دانید ارسال منظم خبرنامه توسط پنل ایمیل به صورت هفتگی یکی از مهم ترین راه های حفظ ارتباط با مشتریان و ایجاد یک تصور مثبت از کسب و کارتان است.

    هر کسب و کاری با دو بخش از نیازهای مشتری سر و کار دارد.  نخست، نیازهای ظاهری است که می تواند نیازهای ظاهری مشتری به محصولات و خدمات ما باشد. نیازهای نوع دوم، نیازهای ذهنی مخاطب است یعنی نیازهایی است که باید برای ذهن مخاطب برآورده شود. یعنی وی در نیازهای ذهنی اش از یک بطری آب معدنی، می خواهد مطمئن شود این محصول نه تنها عطش وی را برآورده می کند بلکه به سلامت بیشتر وی، شاید زیبایی اش و یا شادابی اش کمک می کند. نیاز اول با یک بار برخورد مشتری با محصول یا خدمات شما برآورده می شود ولی نیاز دوم تنها با ارتباط مداوم و مستمر برآورده می شود.

     در نظر داشته باشید برای جلب توجه مشتریان خود مانند یک مجله یا روزنامه عمل کنید که انواع محتوا را در سبک های مختلف در اختیار خواننده قرار می دهد. فقط یک نوع مطلب مثلا فقط آموزشی در خبرنامه تان هنگام ارسال با پنل ایمیل قرار ندهید. پنل ایمیل امکان جذابی برای ایجاد خبرنامه ها در اختیار کاربران قرار می دهد تا با استفاده از آن ها بتوانند بهترین و جذاب ترین خبرنامه را ایجاد کنند. به همین دلیل به تمام کسانی که به دنبال پیشرفت در کسب و کارشان هستند پیشنهاد می شود که برای تبلیغات خود از پنل ایمیل استفاده کنند. پنل ایمیل با ارائه گزارش بعد از ارسال ایمیل این امکان را به شما می دهد که با این اطلاعات مطالب خبرنامه های بعدی تان را مناسب و مورد علاقه مشتریان خود اصلاح کنید. مطالبی را برای مشتریان و مخاطبان ارسال کنید که مطمئن هستید آن ها را می خوانند و حتی برای آن ها نظر می نویسند. زمانی که یک خواننده برای خواندن خبرنامه ی شما صرف می کند به همان میزان ارزش دارد که برای انتخاب کالای شما می گذارد.

     در محتوای وبلاگ و سایتتان و یا خبرنامه هفتگی تان، با لحنی صمیمانه و خودمانی صحبت کنید. مخاطب شما باید از هر طبقه فرهنگی و اجتماعی شما را بفهمد. ترکیبات شیمیایی و فیزیکی و کارخانه ای و آزمایشگاهی و حرف های تخصصی را بگذارید برای همکاران و شریک های حرفه ای خود. مجله های هفتگی و مطالب «خبرنامه» ها باید کوتاه و ساده و جذاب باشند.  در ایمیل های ارسالی خود توسط پنل ایمیل از گزاف گویی خودداری کنید و مشتری را به سمت هدف سوق دهید. با استفاده از تمام امکانات پنل ایمیل می توانید خبرنامه های خوبی ایجاد کنید و نرخ باز شدن ایمیل های خود را افزایش دهید.

  • پنل ایمیل مقرون به صرفه ترین شیوه تبلیغات اینترنتی

    یکی دیگر از راه های تبلیغات اینترنتی ارسال ایمیل به هزاران نفر جهت معرفی خدمات و یا محصولات شما و یا جلب بازدید کننده برای سایت یا وبلاگتان می باشد اما همان طور که می دانید بدون داشتن نرم افزار، این کار امکان پذیر نیست.

    با داشتن یک پنل ایمیل به راحتی می توانید به هزاران نفر از مشتریان خود ایمیل تبلیغاتی ارسال کنید

    استفاده از پنل ایمیل در عين داشتن مخاطب فراوان، مقرون به صرفه ترین شیوه تبلیغات اینترنتی نیز می ‌باشد

    با استفاده ی صحیح از پنل ایمیل می توانید به راحتی خدمات و محصولات خود را به مشتریانتان معرفی کنید برای این کار بهتر است لیست دریافت کنندگان ایمیل خود را بخش بندی کنید.

    با تقسیم بندی لیست ایمیل های موجود در پنل ایمیل می توانید اطمینان حاصل کنید که هر گروه، ایمیل های با محتوای مرتبط به خود را دریافت کرده است. نباید با ارسال بیش از حد، دریافت کنندگان را ناراضی کرد و مشتریانتان را کلافه کنید. به عنوان مثال می توانید لیست ایمیل خود را به بخش های نمایندگان فروش، مشتریان و اعضای خبرنامه تقسیم کنید.

     

     

    با یک برنامه ریزی صحیح می توانید با استفاده از پنل ایمیل تبلیغات گسترده ایی از شرکت خود را انجام دهید.

    برنامه ریزی صحیح برای این که ایمیل هایی که برای لیست ایملتان می فرستید آزار دهنده نشود بسیار مهم است.

    این که چه تعداد ایمیل از شما دریافت خواهند کرد؟ چه زمانی ایمیل های شما را دریافت خواهند کرد

    ایمیل ها درباره چه چیزی خواهد بود؟ و یا ایمیل ها از جانب چه ایمیل آدرسی و چه نام/برندی ارسال می شود؟

    توصیه کنید این ایمیل آدرس را به لیست ارسال کنندگان قابل اطمینانشان اضافه کنند.

    با در نظر گرفتن نکات فوق نرخ باز شدن ایمیل های ارسالی تان را افزایش، و نرخ اسپم و لغو اشتراک ایمیل های ارسالی با پنل ایمیل  را کاهش می دهید.
  • چه موضوعی را برای ایمیل هایی که با پنل ایمیل ارسال می کنیم انتخاب کنیم؟

    اولین راه برای پیدا کردن موضوع ایمیل تبلیغاتی در پنل ایمیل، هدف گزاری می باشد. پاسخ گویی به این سوال ها بسیار مهم است. با این ایمیل تبلیغاتی ما چی چیزی را می خواهیم بدست بیاوریم؟ هدف ما از استفاده از پنل ایمیل چیست؟

    چگونه در ذهن مخاطب ارزش افزایی کنیم ؟ در واقع اگر ایمیل شما حاوی یک تبلیغ بزرگ از شرکت شما باشد نه تنها ایجاد ارزش در ذهن مخاطب نمی کنید بلکه با لغو عضویت مشتریانتان نیز مواجه می شوید.

    • رقیبان خود را جستجو کنید و عضوی از پنل ایمیل آن ها شوید
      عضو خبرنامه رقیبان خود باشید ایده ها و روش های فروش آن ها را در نظر بگیرید چشم از آن ها بر ندارید و برای خود ایده سازی کنید.
    • اخبار شرکت خود را به اشتراک بگذارید
      به اطراف تجارت خود توجه کنید و اخبار سازمان خود را مانند استخدام های جدید، مشاغل جدید، تندیس هایی که کسب می کنید، قراردادهای مهم، گسترش در تجارتتان، شرکت در همایش ها ،سمینارها ، نمایشگاه ها، رسیدن به اهداف خود را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید
    • اخبار جدید را مدنظر بگیرید و از آن در پنل ایمیل خود استفاده کنید.
      به کلیه اخبارهای داخلی و خارجی گوش بدهید و آن چه را که به تجارت شما ربط دارد جدا کنید و از آن به عنوان موضوعی برای ارسال خبرنامه توسط پنل ایمیل،  به مشتریانتان استفاده کنید. از این روش می توانید برای معرفی محصولات جدید خود یا روش های ترویجی و ترغیبی محصولات و خدمات خود استفاده کنید
    • تفکر فصلی داشته باشید
      موضوعات فصلی برای ارائه ایمیل تبلیغاتی بسیار مناسب می باشند. به فصل توجه کنید و اگر محصول شما مر بوط به فصل خاصی می شود از همان برای ترغیب و تبلیغ استفاده کنید.
    • با مشتریان خود صحبت کنید
    سوالی که در ذهن مخاطبانتان وجود دارد را پیدا کنید با نیروهای فروش خود صحبت کنید و ایده و نظر مشتریانتان را نسبت به محصولات و خدماتتان دریابید. از همان موضوعات برای ارسال ایمیل تبلیغاتی و موضوعی برای ایجاد ارتباط با آن ها استفاده کنید . حتی می توانید یک تحقیق در زمینه تفکرات مشتریان نسبت به برند خود انجام داده و نتیجه آن را توسط پنل ایمیل  ارسال نمایید.
  • روشی برای ارسال خبرنامه از طریق پنل ایمیل به inbox مشتری

     با توجه به گسترش فعالیت ها در زمینه ی بازاریابی اینترنتی، استفاده از پنل ایمیل بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اما مسئله ایی که قابل تامل است این است که ایمیل های ارسالی شما وارد اسپم می شود و یا  inbox؟

    همان طور که می دانید email provider ها مثل جی میل یا یاهو، ایمیل های شما را که با پنل ایمیل فرستاده می شوند را در فولدر inbox و spam قرار دهد و یا کلا reject کند.

    سه معیار اصلی برای تصمیم گیری در مورد این که یک ایمیل زمانی که از طریق پنل ایمیل ارسال می شود وارد inbox یا spam شود، وجود دارد :

    1-    رتبه mail server  (میل سرور) : هر سرویس دهنده ایمیل بر اساس ایمیلی که می آید به میل سرور ارسال کننده آن ایمیل، رتبه می دهد.

    2-    رتبه دامنه (domain): سرویس دهندگان به دامنه هایی که از آن ایمیل آمده، بر اساس کیفیت ایمیل رتبه می دهند.

    3-    محتوای ایمیل :

     اگر محتوای ایمیل شما تنها یک تصویر است و متنی در ایمیل وجود ندارد احتمال اسپم شدن ایمیل زیاد می شود.

    - کلمات انگلیسی مثل spam، paypal و apple ,test احتمال اسپم شدن ایمیل ارسالی توسط پنل ایمیل را افزایش می دهند

    -   ممکن است از لینک ها و یا آدرس هایی استفاده کنید که Domainkeys/SPF آن لینک ها در لیست سیاه سرویس دهنده باشد.

    زمانی که یک سرویس دهنده ایمیلی را دریافت می کند تمام معیارهای بالا را در مورد آن ایمیل ارسالی از پنل ایمیل را بررسی می کند و یک نمره یا score به آن ایمیل می دهد. بر اساس آن score ایمیل را در inbox و یا spam قرار می دهد.

    بعد از ارسال هر کمپین تبلیغاتی، مجدد ایمیل ها رتبه بندی می شوند ایمیل هایی که نرخ باز شدن و کلیکشان بالا باشد و کاربران بیشتری درگیر آن ها باشند مسلما باید در inbox مشتری قرار گیرند اگر میزان spam complaints  و یا bounce rate یک ایمیل بالا باشد رتبه آن نیز پائین می آید و احتمال اسپم شدن ایمیل های بعدی آن بالا می رود.

    حتما برای شما پیش آمده که مشتری و یا آشنایی با شما تماس می گیرد و می گوید ایمیل ارسالی شما توسط پنل ایمیل را در فولدر اسپم خود دریافت کرده است و یا اصلا ایمیلتان را دریافت نکرده است، در این مواقع چه باید کرد ؟

    1-     ابتدا اگر ایمیل شما به مشتری نرسیده بگوئید فولدر اسپمشان را چک کنند.

    2-    اگر در فولدر اسپم بود ، sender email خود را بررسی کنید. بهتر است دامنه ایمیل ارسال کننده دامنه شرکتی و خصوصی باشد تا دامنه های عمومی مثل جی میل و یاهو و غیره.

    3-    بعد از اینکه sender email  و sender name را مطابق با دامنه شرکت و نام شرکت عوض کردید، ایمیل را ابتدا برای خود به عنوان تست از طریق پنل ایمیل ارسال کنید

    4-    اگر بازهم در اسپم دریافت کردید محتوای ایمیل خود را بهبود ببخشید و آن را مجددا به عنوان تست برای خود ارسال کنید.

    5-    موردی که حتما باید بررسی شود، authenticate دامنه می باشد. شما باید فرایند معتبر بودن دامنه خود را انجام دهید. به عنوان مثال در نرم افزار میلرلایت در منوی setting در کنار گزینه support می توانید گزینه authentication  را انتخاب کرده و  تغییرات مربوط به DNS خود را انجام دهید.

  • نکات کلیدی که در ارسال خبرنامه به پنل ایمیل باید بدانید

    1. خروج از عضویت:  همواره در ایمیل های ارسالی به پنل ایمیل خود، این امکان را به خواننده بدهید تا در صورت نیاز از عضو یت در خبرنامه شما خارج شود . ممکن است خواننده علاقه ای به مطالب شما نداشته باشد. کاری نکنید که شخص مورد نظر هر روز بدون خواندن نامه شما، با عصبانیت آن را حذف کند.
    2. نامه های تأثیرگذار:  نامه های فروش خود را با یک عبارت یا جمله تأ ثیرگذار، محکم و قوی به پایان برسانید. آن می تواند یک پاداش رایگان، یک تخفیف ویژه، یادآوری یک مزیت مهم، آخرین فرصت سفارش دهی یا مانند آن ها باشد.
    3.  گردآوری آدرس ایمیل:  از هر جای ممکن همواره به دنبال جمع آوری آدرس ایمیل افرادی باشید که به موضوع سایت و کسب و کار شما علاقه مند هستند . همیشه پنل ایمیل را به روز کنید و تا جایی که امکان دارد به آن بیفزایید.
    4. سیستم دوره ای ارسال ایمیل: یک سیستم اتوماتیک ارسال دوره ای ایمیل برای خودتان داشته باشید. ۹۹ درصد بازد یدکنندگان در اولین بازدید از سایت شما خرید نمی کنند! آن ها حتی در دومین بازدید هم این کار را انجام نخواهند داد . برای فروش کالای خود به آن ها باید بارها و بارها با آن ها تماس برقرار سازید.
    5. شخصی سازی ایمیل ها در پنل ایمیل : از نام افراد در موضوع نامه های الکترونیکی خود هنگام ارسال به پنل ایمیل استفاده نمایید. این کار باعث می شود تا توجه آن ها به سرعت جلب شود و برای خواندن نامه شما تشویق شوند.
    6.  ارسال اتوماتیک ایمیل: برای صرفه جویی در زمان برای بازاریابی یا تبلیغات، کسب و کار آنلاین خود را مکانیزه و سیستم ارسال ایمیل خود به پنل ایمیل را اتوماتیک نمایید. بدین منظور از نرم افزارهای «پاسخ خودکار» و مانند آن ها استفاده نمایید.
  • نکات مهم برای استفاده بهتر از پنل ایمیل

    هنگامی که حفظ مشتری و تبدیل کردن سرنخ ها به مشتری های دائمی باهم در نظر گرفته می شوند, ارسال ایمیل می تواند ابزاری کارآمد باشد, در این حالت برای ارسال ایمیل ها ی تبلیغاتی خود به یک پنل ایمیل نیاز خواهید داشت. در این مقاله سعی کرده ایم با بیان نکات مهم شما را برای استفاده ی بهینه از پنل ایمیل راهنمایی کنیم.

    1. سعی کنید ایمیل های مرتبط و مناسب با کسب و کار مشتریانتان طراحی کنید و آن را در زمان مناسب ارسال کنید.

    لیست ایمیل خود را به گروه های مختلفی تقسیم کنید و بهتر است ایمیل های مشتریان خود را بر اساس کسب و کارشان جدا کنید با این کار می توانید با استفاده از پنل ایمیل خود، خبرنامه های مرتبط با کسب و کارشان برای آن ها ارسال کنید و هم چنین می توانید زمانی را برای ارسال به آن ها در نظر بگیرید و برای هر گروه خاص در یک زمان مطالب خود را ارسال کنید.

    2. اهداف خود را بدانید.

    هدف از ارسال ایمیل خود را بدانید و برای هر هدفی که در نظر دارید دعوت به عمل (CTA) خود را با آن تراز کنید.

    3. خود را جای مشتریانتان بگذارید.

    همیشه خود را جای کسانی که قرار است ایمیل شما را دریافت کنند بگذارید. باید مطمئن شوید که ایمیل شما می تواند به شما کمک کند که به هدف خود برسید و این که محتوا برای دریافت کننده با ارزش باشد.

    4. از استفاده ی کلماتی که باعث می شوند ایمیل شما وارد پوشه ی اسپم شود به شدت خودداری کنید سعی کنید ایمیل های شما دارای موضوعات و محتوای منحصر به فرد باشد و آن را با حروف کوچک بنویسید.

    5. از ریسپانسیو بودن ایمیل خود اطمینان حاصل کنید

    زمانی که برای تبلیغات خود از یک  پنل ایمیل استفاده می کنید قبل از ارسال از ریسپانیو بودن ایمیل خود بر روی دستگاه های مختلف اطمینان حاصل کنید.

    6. پیگیری و تجزیه و تحلیل نتایج وتبدیل سر نخ ها به مشتری

    توجه به معیارهایی مانند آمار باز شدن ایمیل ها و لینک های کلیک شده می تواند به درک این که ایمیل شما چه میزان موفق بوده کمک کند.با یک CRM قوی، شما می توانید گزارش های ایمیل ها ی خود را به همراه  داده های کلیدی بررسی کنید.

    اگر ایمیل خود را به گروه خاصی فرستاده اید, بررسی کنید که توسط چه کسی لینک های شما کلیک و باز شده (یا چه کسی چندین با لینک ها را باز کرده). این می تواند نشان دهنده این باشد که این افراد به طور ویژه به پیام شما و محتوای آن علاقه مند اند و ممکن است منتهی به تماس با افرادی شود که شما بدون شک می خواهید با آن ها همکاری کنید. هم چنین استفاده از URL ساز گوگل برای وارد کردن لینک های قابل پیگیری و آمارگیری در ایمیل شما خود را در نظر بگیرید، بنابراین شما می توانید کلیک ها را با سرویس Google Analytics بررسی کنید. استفاده از پنل ایمیل  این امکان را به شما می دهد تا CRM خود را به پنل ایمیل خود مرتبط سازید و ایمیل کسانی که در CRM شما عضو می شوند وارد پنل ایمیل شما هم شود.

  • 21
    شهریور

    پنل ایمیل - تخفیف 30 درصدی پنل ایمیل مارکتینگ میلرلایت

    به مناسبت 1000 مین مشتری راضی پنل ایمیل میلرلایت در ایران، این شرکت با تخفیف ویژه 30 درصدی به کاربران ایرانی آن ها را به استفاده از این محصول ساده، زیبا و کارا دعوت می کند

    قابل ذکر می باشد که این تخفیف در پنل ایمیل مارکتینگ فقط برای اکانت های جدید بوده و برای ارتقاء اکانت های قبلی قابل استفاده نخواهد بود

    علاقمندان می توانند برای استفاده از تخفیف پنل ایمیل با شماره تلفن 22353500 تماس گرفته و یا حرف T را به شماره 3000616177 ارسال نمایند تا همکاران در بخش فروش با آن ها تماس بگیریند
    مدت زمان اعتبار این تخفیف تا 23 شهریور 94 می باشد
     
    قیمت  ها با این تخفیف به شرح ذیل می باشند
     
  • راه رسیدن به Inbox و گریز از اسپم شدن توسط پنل ایمیل

    شما معمولا در زندگی خود با وضعیتی که ناگهان نرخ باز شدن ایمیل هایتان از 20% به 5% یا کمتر سقوط کرده باشد را تجربه کرده‌اید. ممکن است روز شما اینگونه شروع شود: شما از خواب بیدار شدید،لپ تاپ خود را باز کرده اید و ایمیل های خود را در پنل ایمیل خود بررسی کردید و خوشحال از این که خبرنامه ای طراحی کرده اید روی گزینه send  کلیک می کنید و هیجان درونتان اوج می گیرد و در انتظار باز شدن ایمیل ها و کلیک خوردن آن ها هستید.
    اما یک ثانیه صبر کنید چرا بعد از یک ساعت نرخ باز شدن و کلیک آن ها کم است؟ شما ناگهان تعجب می کنید!! 3 ساعت....5....ساعت..3%نرخ باز شدن، چگونه می تواند این اتفاق بیفتد!! باید چیز اشتباهی وجود داشته بود. شما شروع به وحشت و نگرانی می کنید آن گاه خواستار چت با تیم پشتیبانی ما می شوید که البته حق هم دارید و ما درک می کنیم . با این حال هیچ نا هنجاری در 99% موارد وجود ندارد ما در این مقاله به شما مشاوره هایی جهت این که ایمیل های شما بعد از ارسال توسط پنل ایمیل به inbox شخص برود و نرخ باز شدن شما را افزایش دهد، می دهیم.

    • ارسال خبرنامه از دامنه خود
      این خیلی خوبه که ایمیل های خود را به دوست و یا همکار خود تحت دامنه هایی مانند @yahoo.com،@gmail.com...بفرستید اما  هنگامی که میخواهید ارسال انبوه گروهی را توسط پنل ایمیل انجام دهید دیگر این چنین نیست شما باید ایمیل های خود را با دامنه  خود بفرستید...
      هم چنین این که شما نباید اسامی مختلف و یا ایمیل های خود را تحت سندر های مختلف بفرستید و از اسامی واضح و روشن استفاده کنید مانند newsletter@ ، راه دیگری که بسیار مفید است شخصی سازی می باشد.
      همه ما در زمینه شخصی سازی ایمیل خبرهایی شنیده ایم مانند استفاده از نام مشتری،ارسال تبریک تولد،ایمیل های بخش بندی شده و ...اما گاهی فراموش می کنیم که باید همه چیز ها با شما شروع شود.

    آیا تاکنون متوجه شده اید که برخی از مردم تصویر خود را کنار ایمیلشون دارند این یک آواتار است.آواتار یک عکس کوچک یا تصویر که تجسم صاحب آن می باشد این یکی از ساده ترین راه ها برای معرفی شرکت خود در سراسر اینترنت است.به سایت www. Gravatar.com بروید و یک عکس خود یا کمپانی خود را بارگذاری کنید و با آدرس ایمیلتان لینک می شود.

     

    • شناسایی دامنه شما
      شما هم اکنون چیزی شبیه peter@yourdomain.com  اضافه کرده اید و آماده ارسال می باشید. اما صبر کنید آیا شما چیزی را فراموش نکرده اید؟ بله، احراز هویت دامنه 
      چرا مهم است؟ دامنه ایمیل شما است که به سرور پنل ایمیل شما اجازه ارسال ایمیل می دهد و این باعث ضد فیلتر اسم شما و تایید اینکه این ایمیل ها واقعی هستند می شود.

     

    • چک کردن محتوای خبرنامه:
      برخی از افراد خبرنامه هایشان دارای محتوای زیان بار است راه خاصی برای بهبودش وجود ندارد اما می توان با کاهش برخی از کلمه های کلیدی و محدود کردن آنها اسپم را کاهش داد در این جا برخی از راهکار هایی که برای محتوا در پنل ایمیل مفید هستند را به شما توصیه می کنیم.
    1. استفاده از لینک های معتبر بدون استفاده از لینک های وابسته
    2. استفاده از یک محتوای کوتاه و جلوگیری از تشریح بیش از حد مطالب
    3. تعادل بین تصاویر و متن خود بوجود آورید.
    4. از علائمی مانند تعجب،علامت سوال و ... کمتر استفاده کنید. درواقع استفاده نکردن بیش از حد از آنها
    5. اجتناب از نوشتن متن به رنگ قرمز
    6. اجتناب از عبارات ترغیب کننده اشتباه مانند مثلا لطفا این جا کلیک کنید.

     

    هرگز لیست ایمیلی را خرید نکنید
    برای افزایش مشتریان خود هرگز از بانک ایمیل استفاده نکنید زیرا اکثر آن ها ایمیل های Bounce دارند و ارسال خبرنامه به آن ها باعث می شود که از تعداد ایمیل هایی که می توانستید به پنل ایمیل خود وارد کنید کم شود و هم چنین در اکثر موارد باعث بالا رفتن نرخ اسپم شما می شود.
Go To
Page Size