• آیا برای ارسال ایمیل تبلیغاتی از طریق پنل ایمیل از مشتری خود اجازه دارید؟

    در سال های اخیر تبلیعات آنلاین تبدیل به بخش بزرگی از بازاریابی در سطح جهان شده است. به طوری که بازاریان به اندازه تبلیغات رسانه ای و تلویزیونی برای این نوع تبلیغات نیز هزینه می کنند. "در سال 2012 کمپانی تحقیقاتی Forrester   پیش بینی کرده بود  که بازاریابان تا سال 2016 حدود 77 میلیارد دلار هزینه صرف تبلیغات آنلاین خواهند کرد".

    ایمیل مارکتینگ جز اولین ابزار های مورد استفاده بازاریابان برای جمع آوری پایگاه داده بوده است.

    مزایای اجازه گرفتن از مشتری برای ارسال خبرنامه توسط پنل ایمیل :

    وقتی کسی به طور داوطلبانه آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار می دهد تا عضوی از پنل ایمیل شما شود، در واقع شما را به عنوان یک شرکت معتبر شناخته است و اجازه ارسال ایمیل های مرتبط و روزانه یا هفتگی را به شما داده است. به خاطر داشته باشید تا زمانی که شما از ابزار پنل ایمیل به طور محترمانه و مسئولیت پذیر استفاده می کنید، یک ابزار بسیار قدرتمند برای کسب و کار شما به حساب می آید.

    پنج راه برای ایجاد اعتماد و گسترش آن در استفاده از پنل ایمیل :

    1-    ایجاد خبرنامه ای ماهانه با تم و محتوای منحصر به فرد که تمرکز آن روی نیاز مشتریان باشد. بدانید که چه کسانی ثبت نام کرده اند و دلیل ثبت نامشان چه بوده است و از شما چه می خواهند.

    2-    آمار پنل ایمیل خود را دنبال کنید و بهترین زمان بندی را برای ارسال ایمیل پیدا کنید. با ارسال بیش از حد ایمیل در یک روز تنها لیست ایمیل خود را کوچک و کوچک تر خواهید کرد و کاربران را تشویق به لغو عضویت از خبرنامه های خود خواهید کرد.

    3-    پیشنهاد ویژه ای در محتوا های خود قرار دهید به طوری که افرادی که عضو نیستند، به آن پیشنهاد دسترسی نداشته باشند و تنها راه دریافت پیشنهاد شما عضویت در خبرنامه باشد. بگذارید کاربران شما بدانند با ثبت نامشان تا چه اندازه برای شما خاص هستند.

    4-    پست الکترونیک خود را در تمام ابزارهای تبلیغاتی خود یکپارچه سازید و خبرنامه های خود را در شبکه های اجتماعی خود، وب سایت، وبلاگ، پادکست ها و غیره نیز بگنجانید. همچنین اطمینان حاصل کنید که لوگوی شرکت و یا سایتتان در همه نوع از تبلیغاتتان با تصویری مشخص و ثابت وجود داشته باشد.

    5-    ارائه خدمات جدید همیشه شعارتان باشد. ارائه خدمت رایگان و سپس فروش راه کار بهترین فرمول می باشد. کسب درآمد با ایجاد روابط قوی و استفاده از اعتماد مشتری تضمین طول عمر مشتری می باشد.

    پنل ایمیل یکی از بالاترین ابزار تبلیغات اینترنتی می باشد که اگر درست و با برنامه ریزی به کار رود، در سال می تواند به طور متوسط لیست ایمیل هر کسب و کار را تا 30% افزایش دهد.

  • پنل ایمیل و افزایش مشتریان

    با گسترش دنیای مجازی و تغییراتی که در جستجوی اطلاعات رخ داده است بسیاری از صاحبان کسب و کار به دنبال راهکار در ایمیل مارکتینگ هستند.
    با وجود فضای مجازی هنوز هم بعضی از افراد برای جمع آوری اطلاعات با مراجعه به مراکز خرید، مشورت با نمایندگان فروش، جستجو در مغازه ها و ... نیازهای خود را رفع می کنند.
    اما با ورود موتورهای جستجو و گسترش پنل ایمیل اکثر مردم اطلاعات مورد نیاز خود را از دنیای مجازی دریافت می کنند.
     بهترین راه هزینه کردن برای پنل ایمیل ، سرمایه گزاری مستقیم روی افرادی است که بیش از بقیه احتمال می رود جذب تولیدات آن ها بشوند. متاسفانه تلاش برای نشانه گرفتن مشتریان با بیشترین احتمال خرید چندان آسان نخواهد بود. با این حال قابلیت بی همتای شبکه اینترنت در شناسایی و ردیابی رفتار مشتری، توانایی پنل ایمیل را در هدف گیری افرادی با بیشترین پتانسیل برای خرید کالاها افزایش داده است.

    ارسال ایمیل در پنل ایمیل مرحله مشکل و پیچیده ای است به طوری که جمع آوری بانک های ایمیل با دسته بندی به هر شکلی اگر غیر ممکن نباشد بسیار پیچیده است و در صورت انجام هم بسیار محدود بوده و فقط بخش کوچکی از گروه مورد نظر را پوشش خواهد داد. بدیهی ست که در صورت داشتن دسترسی به بانک های ایمیل طبقه بندی شده، استفاده از این بانک ها تاثیر بیشتری در گرفتن نتیجه از ایمیل های ارسال شده خواهد داشت اما در صورت عدم دسترسی به بانک های ایمیل طبقه بندی شده ارسال ایمیل های تبلیغاتی حتی برای معرفی محصولات و خدمات خاص هم بی فایده نخواهد بود و حتی می تواند با معرفی کالا یا سرویس شما به گروه زیادی از دریافت کنندگان، باعث ایجاد یا پیدا شدن بازارهای جدیدی برای شما بشود که پیش از آن انتظارش را نداشتید.

    برای اینکه بتوانید برای ارسال ایمیل در پنل ایمیل خود یک لیست ایمیل عالی تهیه کنید ما چند روش فوق العاده را به شما ارائه می دهیم:

    1. از وب سایت خود استفاده کنید

    وب سایت خود را بهینه سازی کنید تا افراد بیشتری از از آن دیدن کنند در آن یک وب فرم قرار دهید تا کسانی تمایل به دریافت خدمات شما را دارند با ثبت ایمیل خود بتوانند از خدمات شما آگاه شوند.به این ترتیب شما با داشتن آدرس ایمیل های مشتریان می توانید یک لیست ایمیل عالی را در ا پنل ایمیل خود ایجاد کنید.

    2. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید و خدمات خود را در این رسانه ها اطلاع رسانی کنید.رسانه های اجتماعی باعث می شوند تعامل بیشتری با دوستان خود داشته باشید و  بتوانید راحت تر خدمات خود را به آن ها معرفی کنید.به این ترتیب لیست ایمیل قوی در پنل ایمیل خود تهیه خواهید کرد.

    3. از ارتباطات خود با اطرافیانتان و جامعه ی اجتماعی خود استفاده کنید.ایمیل کسانی که با آن ها در تعامل اجتماعی هستید را بگیرید و با استفاده از چندین بازاریاب، حضوری خدمات خود را برای آن ها توضیح دهید و ایمیل های متعددی را برای پنل ایمیل خود جمع آوری کنید.

    تبلیغات خود را گسترده تر کنید و خدمات خود را اطلاع رسانی کنید، داشتن یک لیست ایمیل قوی در پنل ایمیل شما باعث پیشرفت شما در کسب و کارتان می گردد.

  • راه های رسیدن به یک پنل ایمیل قوی با نرخ باز شدن بالا

    تمامی بازاریابان به دنبال پنل ایمیل بلند بالا با تعداد آدرس ایمیل زیاد می باشند. اما آیا همیشه بیشتر داشتن بهتر است ؟ با توجه به تجربه بازاریابان موفق، نتایج بزرگ را از گروه های کوچک می توان بدست آورد.
    پنل ایمیل بلند بالا اغلب برای بازاریابان مایه افتخار و مباهات می باشد. شما می توانید طی چند سال یک پنل ایمیل بسیار طولانی از آدرس های مشتریانتان جمع آوری کنید، با این که همیشه در مورد اعتبار این آدرس ها نگران هستید، هیچ راهی نیز برای چک کردن اینکه آیا این آدرس ها فعال هستند یا نه ، ندارید. با این حال می دانید که هر زمان خبرنامه ای ارسال می کنید گزارش Bounce های آن به شما می رسد.
    اما اغلب مواقع پنل ایمیل بسیار طولانی در عین فریبنده بودن، نرخ bounce بدی دارند و قابلیت آن ها پائین تر است. مطمئن باشید اگر لیست ایمیل خود را هدفمند نکنید در طولانی مدت نجات بخش کسب و کار شما نخواهد بود. 
    پس به دنبال یک استراتژی برای ایمیل مارکتینگ خود باشید، در پنل ایمیل تجدید نظر کنید، همه چیز را دوباره با برنامه طراحی کنید.
    شما نیاز دارید یک تیم با مهارت در زمینه های مختلفی که به ایمیل مارکتینگ مربوط می شود گردهم آورید. مهارت هایی چون تهیه محتوا و مقاله، ترجمه، بازاریابی، آی تی ،فروش، بایگانی اطلاعات و غیره....
    اگر تا قبل از این بدون برنامه خبرنامه های خود را ارسال می کردید و پس از ارسال، آن ها را رها کرده و گزارشات بعد از ارسال را نادیده می گرفتید، روال خود را تغییر دهید با تیم ایمیل مارکتینگ خود شروع به بررسی خبرنامه های خود و لیست ایمیل خود کنید. 
    بعد از آن شروع به ارسال خبرنامه ها به روال قبل کنید اما با این تفاوت که معیارهای عملکرد و گزارشات لیست های خود را مشاهده کنید.
    سپس با بررسی این گزارشات تغییرات زیر را در پنل ایمیل خود اعمال کنید:
    Hard Bounce ها را حذف کنید : 
    همان طور که قبلا اشاره شده است، این ها آن دسته از آردس ایمیل هایی هستند که دیگر هیچ گاه خبرنامه شما به آنها نمی رسد. که البته نرم افزار های ما به طور خودکار در ارسال بعدی به این نوع از آدرس ها خبرنامه ارسال نمی کند و لیست آن ها را برای کاربران به نمایش می گذارد. 

    قاعده ای برای Soft Bounce ها : 
    این دسته از ایمیل هایی هستند که در حال حاظر خبرنامه شما به آن ها نمی رسد اما ممکن است در آینده delivered  شوند. به طور مثال ممکن است inbox دریافت کننده پر باشد. اما ممکن است آن مشترک خواهان دریافت خبرنامه شما باشد پس برای آن ها چنین قاعده ای را تعیین کنید که اگر هر آدرس Soft     Bounce برای سه بار در لیست Bounce ها قرار گرفت آن را از لیست خود حذف کنید.

    مشترکین غیر فعال را پاک کنید :
     هر چند ماه یک بار پنل ایمیل خود را بررسی کنید و آدرس ایمیل هایی که برای مدت طولانی خبرنامه های شما را باز نکرده اند را حذف کنید.


  • 28
    اردیبهشت

    نکات موثر در ارسال خبرنامه توسط پنل ایمیل

    -  در خبرنامه های خود آن چه در آینده برای شرکت شما پیش خواهد آمد را به اشتراک بگذارید..

    -  نظر خود را درباره موضوعات ویژه و بحث برانگیز به اشتراک بگذارید و با پنل ایمیل خبرنامه ی خود را به مشتریانتان ارسال کنید.

    - اگر محصولی که قصد تبلیغات آن را با استفاده از پنل ایمیل دارید نیاز به آموزش استفاده دارد، به مشتریانتان به صورت متنی ، تصویری ، صوتی یا تصویری آموزش دهید.

    -  در خبرنامه های خود دستورالعمل ها و راهنمایی های سریع برای دسترسی به مقالات را ذکر کنید.

    -  در استفاده از پنل ایمیل وقایعی که شما را به کسب و کارتان یا مکان خوانندگانتان مرتبط می کند هایلایت کنید .

    - اگر در پنل ایمیل شما گروهی از افراد دارید که ایمیل های شمارا باز نمی کنند زمانی را برای بررسی این موضوع قرار دهید تا راهی برای  برطرف کردن این موضوع پیدا کنید.

    -  اگر هنرمند مشهوری از محصول شما استفاده می کند آن را ذکر کنید نه تنها این، محصولات را بیشتر قابل مشاهده می کند بلکه آن را مطلوب تر هم می کند.

    - در خبرنامه ی خود تعطیلات و مراسم ملی را عنوان کنید.

    - درباره ویژگی ها / محصولات / پست های وبلاگ که مفید هستند اما ممکن است خواننده آن هارا از دست بدهد صحبت کنید.

    - دستورالعمل ها و راهنمایی های سریع برای دسترسی به مقالات را ذکر کنید.

    - درباره محتوای ایمیل ارسالی به طور گسترده تری صحبت کنید و فقط ایمیل را محدود به محصول مورد نظر نکنید.

  • 14
    اردیبهشت

    با استفاده از پنل ایمیل علاوه بر صرفه جویی در تبلیغات، درآمد خود را افزایش دهید

     

    با توجه به گسترش استفاده از فضا های مجازی، فقط لازم نیست بدانیم چگونه تبلیغات کنیم تا فروش را بالا ببریم بلکه باید بدانیم که چطور و از کدام یک از شیوه های جدید تبلیغات می توانیم برای بالا بردن سود خود بهره ببریم.

     تمامی این پیشرفت ها در تکنولوژی های مختلف منجر می شوند که شما بتوانید براساس تجزیه و تحلیل و پیش بینی هایی که می توانید انجام دهید، سرمایه های مشخصی را در زمینه های مشخص تری از تبلیغات سرمایه گذاری کنید و باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که تمامی این موارد منوط به داشتن اطلاعات کافی و دقیق در زمینه تمامی این تکنولوژی ها و داشتن برنامه ای کامل و مشخص براساس شناخت نیاز و رفتار مشتری و بازارشناسی دقیق می باشد.

    راه کاری که در این زمینه می توانیم به شما ارائه دهیم این است که برای تبلیغات خود از یک پنل ایمیل استفاده کنید.

     هر کسب و کاری برای درآمد بیشتر نیاز به مشتری دارد، برای جذب مشتری نیاز به تبلیغ و برای تبلیغات نیاز به سرمایه دارد، پنل ایمیل یکی از بهترین و کم هزینه ترین ابزار تبلیغاتی در دنیای مجازی به شمار می رود. اما خیلی از کسب و کارها تصورشان از استفاده از پنل ایمیل این است که با کم ترین هزینه یک پنل ایمیل خریداری کنند، سپس به دنبال خرید یک بانک ایمیل چند ده هزارتایی باشند و تمام. روزانه، ماهانه یا سالانه بدون هیچ نوع برنامه ریزی تعدای خبرنامه تبلیغاتی، با هرنوع طرح، هر نوع محتوا و هر نوع موضوعی که به ذهنشان می رسد به هر نوع قشر کاربری ارسال کنند، کاربرانی که روحشان هم خبر ندارد ایمیل هایشان از کجا به دست فلان کسب و کار رسیده است. به همین دلیل است که بیشتر آن ها از ادامه کار با پنل ایمیل خود خسته می شوند و نتیجه ای از آن عایدشان نمی شود هم چنین به دلیل خرید لیست ایمیل غیرمجاز اکثر خبرنامه هایشان یا اسپم می شوند و یا اصلا خوانده نمی شوند.

    هریک از ما ایمیل های تبلیغاتی زیادی را دریافت کرده ایم، ایمیل هایی که تماما تبلیغ کالا و خدماتشان است، اما چند درصد از این ایمیل ها واقعا همان چیزی را نوشته اند که ما به آن نیاز داریم، تا حالا چند مرتبه از ایمیل هایی که دائما تبلیغات خود را ارسال می کنند و هدفشان فقط فروش است کلافه شده ایم؟

    برای بالا بردن محبوبیت و کیفیت فروشتان و همچنین حرفه ای بودن کسب و کارتان فقط به تبلیغات نپردازید، به کاربران خود چیزی فراتر از محصولاتتان ارائه دهید، بگذارید بدون صرف پول از شما و کسب و کارتان چیزی یاد بگیرند. پیشنهاد ما به شما این است که محتوای ایمیل هایتان 30% تبلیغ و 70% آموزش باشد.

    به این ترتیب استفاده از پنل ایمیل می تواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه ی تبلیغات، فروش کسب و کارتان را افزایش دهد.

     

     

  • 9
    اردیبهشت

    چگونه تعداد آدرس ایمیل‌ها را در پنل ایمیل افزایش دهیم ؟

    پنل ایمیل هم چون سایر ابزارهای بازاریابی، نیازمند تعیین شاخص‌های ارزیابی عملکرد بوده تا سازمان را در ادامه‌ی کار، راهنمایی و نتیجه را اثر بخش نماید. به بیان ساده‌تر، این ابزار نیز نیازمند آن است تا با شاخص‌های درست، ارزیابی و بهبود مستمر یابد. در این میان تعداد آدرس ایمیل‌های کمپین شما و در واقع گستره‌ی مخاطبانتان به عنوان یک شاخص مهم در پنل ایمیل به‌شمار می‌رود. به این معنا که هرچه تعداد آدرس‌ها بیشتر باشد، امکان دیده شدن نیز افزایش می‌یابد. این مهم وقتی ارزشمندتر می‌شود که بدانیم هزینه‌ی ارسال خبرنامه در بسیاری از سیستم‌های پنل ایمیل به تعداد ایمیل‌ها بستگی مستقیم و خطی ندارد. برای مثال تفاوتی در هزینه‌ی ارسال ایمیل برای یک نفر و ده هزار نفر وجود ندارد. بنابراین در کنار تمامی مزایای حاصل از افزایش آدرس ایمیل‌ها، این موضوع از نظر اقتصادی نیز برای سازمان شما مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

    اما چگونه آدرس ایمیل های کمپین خود را در پنل ایمیل افزیش دهیم؟

    ما در این جا چند روش ارزنده را به شما ارائه می دهیم:

     

    1. بخش عضویت در خبرنامه‌ی سایت
      یکی از درگاه‌های مهم ورود مشتریان، وب‌سایت آن سازمان می‌باشد. لذا شایسته است برای بهبود در پنل ایمیل تدابیری برای دریافت ایمیل از طریق سایت اندیشیده شود. در همین راستا معمولاً بخش عضویت در خبرنامه به عنوان اولین راه برای این مهم مطرح می‌گردد..
    2. افزایش جذابیت در بخش عضویت در خبرنامه
      قطعاً با ظاهری متفاوت و جذاب، می‌توان مخاطب را به ثبت نام در خبرنامه مشتاق‌تر نمود. لذا از طراح وب‌سایتتان بخواهید با تغییراتی هوشمندانه، مشتریان را به کلیک و ثبت اطلاعات خود در سایت راغب نماید. براساس تجربه‌ با تغییر فرم عضویت در خبرنامه، احتمال ثبت نام در وب‌سایت تا 45% افزایش می یابد.
    3. درج نمونه‌ای از خبرنامه
      بهتر است نمونه‌ای از خبرنامه‌های ارسالی را برای مشاهده در دسترس مخاطبان قرار داد تا آنها با فضای خبرنامه و یا نمونه‌ای از اطلاعاتی که می‌توانند از این طریق به دست بیاورند، آشنا شوند. این موضوع باعث ایجاد حس اعتماد در مخاطبین شده و اکیداً در پنل ایمیل توصیه می‌گردد. در بسیاری از مواقع دیده شده است به دلیل عدم قطعیت در خصوص نوع و شیوه‌ی ارائه خبرنامه، شرکت‌ها از درج «نمونه خبرنامه» جلوگیری می‌نمایند. تجربه نشان داده است که احتمال ثبت نام در این گونه فرم‌ها حداقل به نصف کاهش می‌یابد.
    4. دسترسی آسان در همه‌ی صفحات
      بخش عضویت در خبرنامه را در همه‌ی صفحات وب‌سایت قرار داده تا همیشه جلوی چشم مخاطبتان باشد و او را به ثبت نام کنجکاو و ترغیب نماید. از طرفی این جانمایی نباید باعث سوءتفاهم و بی‌اعتمادی مشتری گردد و ایشان را در مرور وب‌سایت با مشکل روبرو سازد. بسیاری از شرکت‌ها سازمان را وادار می‌کنند تا فرم عضویت در خبرنامه‌ به صورت Pop up به مخاطب اعلام گردد. پیشنهاد این است که تا جائی که امکان دارد از انجام این گونه امور اجباری در وب‌سایت خودداری نمائید. چراکه هدف اول وب‌سایت شما، نمایش خدمات و محصولات و نه دریافت آدرس ایمیل می‌باشد.
    5. بیان مزایای عضویت در خبرنامه
      مطلبی در وب‌سایت خود قرار داده و مزیت‌های ثبت نام و ارسال خبرنامه را به مخاطبان توضیح دهید. گاهی افراد به علت عدم آگاهی نسبت به یک موضوع در آن مشارکت نمی‌کنند. برای اینکه پنل ایمیل را بهبود بخشید سعی کنید نگرانی‌های مشتریان را شناسایی کرده و برای هریک از آنها توضیحاتی آورده شود تا راحت‌تر حاضر به عضویت در خبرنامه گردند.
    6. بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی
      به احتمال زیاد شما نیز در یک یا چند شبکه اجتماعی (فیس‌بوک، اینستاگرام و...) عضو بوده و فعالیت می‌نمایید. عضویت در این شبکه‌ها امکان حضور و معرفی شما را در میان انبوه مشترکان این سایت‌ها فراهم می‌نماید. لذا برای ایجاد پنل ایمیل موفق، باید از حضور در این عرصه کمال استفاده را برد.
    7. دریافت ایمیل‌های مشتریان به صورت حضوری، تلفنی و سایر درگاه‌های ورودی
      حتماً فرم‌هایی تهیه نمایید و اطلاعات مربوط به افرادی که با شما تماس می‌گیرند، بخصوص آدرس ایمیل آنها را جمع آوری نمائید. لازم به ذکر است که در این حالت‌ها باید به شیوه‌ای به مشتریان خود اعلام نمایید که از اسپم کردن شما خودداری کنند و در صورت عدم تمایل به دریافت خبرنامه از طرف شما لینک موجود برای لغو اشتراک را کلیک کنند.

     

  • با استفاده از این نکات از پنل ایمیل بهینه تر استفاده کنید

    ما اکنون وارد دوره ای شده ایم که فقط لازم نیست بدانیم چگونه تبلیغات کنیم تا فروش را بالا ببریم بلکه باید بدانیم که چطور و از کدام یک از شیوه های جدید تبلیغات استفاده کنیم تا در کسب و کار خود موفق تر باشیم. استفاده از پنل ایمیل روشی مناسب برای تبلیغات است که با دانستن نکاتی خاص می توانید با کم ترین هزینه تبلیغات خود را گسترش دهید.

    در این مقاله نکاتی را برای استفاده ی بهتر از پنل ایمیل به شما ارائه می دهیم.

    _   در خبرنامه ی خود تعطیلات و مراسم ملی را عنوان کنید.

    _  اگر شما گروهی از افراد که در پنل ایمیل شما ثبت نام کرده اند دارید اما ایمیل های شمارا باز نمی کنند زمانی را برای بررسی این موضوع قرار دهید تا راهی برای  برطرف کردن این موضوع پیدا کنید .

    _  پیام ها را پیگیری کنید و از قدرت پیگیری پیام در پنل ایمیل غافل نشوید .

    _  یکی از ساده ترین روش های هدیه دادن به مشتریان و طرفداران وفادار ارایه حمل و نقل رایگان است اگر کسب و کار شما با این موضوع مرتبط است در ارسال خبرنامه های خود توسط پنل ایمیل از آن غافل نشوید.

    _  اگر شما درباره محصولاتی که به صورت محدود عرضه می شود برای مخاطبین خو د ایمیل کنید نه تنها تاثیر مثبت آن را در کوتاه مدت مشاهده خواهید کرد بلکه مخاطبین تشویق می شوند که ایمیل هایی که شما در آینده ارسال می کنید  را باز کنند .

    _  محصولات و یا پست وبلاگ هایی که با تم و رنگ یکسان در ارتباط هستند را در پنل ایمیل خود انتخاب کنید

    _  اگر هنرمند مشهوری از محصول شما استفاده می کند آن را ذکر کنید نه تنها این محصولات را بیشتر قابل مشاهده می کند بلکه آن را مطلوب تر هم می کند .

    _  درباره محتوای ایمیل ارسالی به طور گسترده تری صحبت کنید و فقط ایمیل را محدود به محصول مورد نظر نکنید .

    _ درباره ویژگی ها / محصولات / پست های وبلاگ که مفید هستند اما ممکن است خواننده آن هارا از دست بدهد صحبت کنید

    _ هرگز تشکر از افرادی که به لیست پنل ایمیل شما پیوسته اند را فراموش نکنید .معرفی کوتاهی از خودتان را نیز بنویسید.

  • ایمیل های غیر فعال را از پنل ایمیل خود حذف کنید

    یکی از مشکل های پاک کردن ایمیل های غیر فعال کاهش تعداد ایمیل ها نیست بلکه متقاعد کردن مدیریت است که چرا این ایمیل ها غیر ضروری در پنل ایمیل هستند .

    در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا پاک کردن ایمیل های غیر فعال مهم است و چگونه می توانید مدیر خود را قانع کنید که پاک سازی لیست ایمیل های موجود در پنل ایمیل برای پیشرفت در بازار تجارت الکترونیک، امروزه  امری ضرورری است.

    با استفاده از 4 مرحله ساده شما می توانید که لیست پنل ایمیل خود را پاک سازی کنید .

    مرحله 1 : لیستی از ایمیل های ارسالی که بر روی آن ها کلیک شده و باز شده اند را برای یک دوره ی زمانی معمولا چند هفته یا چند ماه تهیه کنید.

    مرحله 2 : آدرس ایمیل های تهیه شده را با لیست ایمیل های اولیه خود مقایسه کنید . برا ساس نرخ باز شدن ایمیل ها می توانید ایمیل های فعال را مشخص کنید. اگر آدرس ایمیل هایی وجود داشتند که در طول ایمیل های که برای آن ها ارسال کرده اید ایمیل های شما را باز نکرده اند این ایمیل ها غیر فعال هستند . لیست ایمیل های فعال  را از لیست اولیه ی پنل ایمیل جدا کنید .

    مرحله 3 : لیست ایمیل های غیر فعال را دوباره بازبینی کنید. با ارسال دوباره ایمیل برای کاربران خود با آن ها تعامل مجدد برقرار کنید ، تبلیغاتی ویژه برای آن ها بفرستید . تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا این که  مشترکین در پنل ایمیل شما باقی بمانند و حذف نشوند.

    مرحله 4 : آدرس ایمیل هایی که بعد از تعامل مجدد باز هم غیر فعال بودند را حذف کنید

    توضیح دادن برای مدیران  ارشد که داشتن یک لیست کوچک تر با کاربران فعال  بهتر است، بسیار دشوار است . به آن ها یادآوری کنیدکه مشترکین غیر فعال تاثیر منفی بر ارسال ایمیل دارند. اگر شما یک لیست طولانی از آدرس ایمیل داشته باشید ولی این آدرس ایمیل ها تعاملی با کسب و کار شما نداشته باشند یک لیست بیهوده در پنل ایمیل شما هستند .

    منبع:

     http://sherpablog.marketingsherpa.com/email-marketing/email-list-cleansing/

     

     

  • استفاده از پنل ایمیل یعنی تبلیغات با کم ترین هزینه

    ارسال ایمیل های تبلیغاتی به وسیله ی پنل ایمیل، شکلی از بازاریابی مستقیمی می باشد که از نامه های الکترونیکی یا ایمیل ها به عنوان ابزاری برای ارتباط تجاری یا پیام های تبلیغاتی استفاده می کند. در شکل کلی آن، هر ایمیلی که به یک مشتری مستعد فرستاده می شود، می تواند به نوعی ایمیل مارکتینگ محسوب شود. ولی در هر حال، این عبارت، معمولا برای اهداف زیر استفاده می شود:

    • استفاده از پنل ایمیل با هدف افزایش ارتباط یک فروشنده و مشتریان قبلی یا فعلی وی، به منظور تشویق مشتریان نمونه و تداوم همکاری تجاری
    • ارسال ایمیل با هدف دست یابی به مشتریان جدید یا متقاعد کردن مشتریان فعلی برای خرید بی درنگ کالا یا خدماتی
    • افزودن تبلیغات به پیام های الکترونیکی و ایمیل هایی که توسط شرکت ها برای مشتریان آنها از طریق پنل ایمیل فرستاده خواهد شد
    • ارسال پیام های الکترونیکی از طریق اینترنت توسط پنل ایمیل و هم چنین خارج از اینترنت (به عنوان مثال، ایمیل شبکه ای و FIDO)
    • محققین در سال ۲۰۰۶، طبق برآوردی، تخمین می زدند که تنها در ایالات متحده، بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار صرف استفاده از پنل ایمیل شده است

    ایمیل مارکتینگ، به دلایل زیر، در میان شرکت ها رواج یافته است:
    بازگشت هزینه بطور کاملا دقیق، قابل ردگیری خواهد بود (از طریق سبد خرید و موارد مشابه) و ثابت شده است که این بازگشت هزینه، در صورتی که ایمیل مارکتینگ به طریقه درستی صورت گیرد، بالا خواهد بود. استفاده از پنل ایمیل  اغلب، طبق گزارشات، پس از سرچ مارکتینگ، موثرترین تاکتیک بازاریابی آنلاین می باشد. تبلیغ دهندگان می توانند به افراد و شرکت هایی دسترسی داشته باشند که از طریق ثبت نام در سیستم دریافت ایمیل برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارند، وارد سیستم شده اند. بیش از نیمی از کاربران اینترنتی، همه روزه، ایمیل های خود را برای دریافت یا ارسال پیام، چک خواهند کرد. پنل ایمیل، ابزاری در دست بازاریاب های اینترنتی می باشد، به طوری که در سال ۲۰۰۹، طبق برآوردی، سرمایه گذاری در آن، با افزایش ۱۵ درصدی، به رقمی معادل ۲۹۲ میلیون دلار در انگلستان رسید.

  • چگونه موضوع ایمیل بر نرخ باز شدن آن تاثیر دارد؟

    چگونه موضوع ایمیل بر نرخ باز شدن آن تاثیر دارد؟ 

      

    • اعداد خاص

     اگر در پنل ایمیل از اعداد خاص استفاده شود نرخ باز شدن ایمیل‌ها افزایش پیدا می‌کند. مثلا مدت‌زمان فیلمی که به‌صورت ایمیل برای تبلیغات فرستاده شده را در موضوع ایمیل بنویسید. شاید مهم‌ترین عامل باز شدن ایمیل کنجکاوی افراد باشد. به‌کارگیری اعداد خاص کنجکاوی مخاطبان را بیشتر می‌کند. دانلود فیلم ۱۰:۵۹ دقیقه‌ای ،فقط تا ساعت ۱۴:۱۳ فرصت دارید،۳ اشتباه صبحگاهی مدیران

    •  جمله سوالی

     فرض کنید برای اعضای سایتتان فرد مطرحی هستید و در subject ایمیلتان در پنل ایمیل از چنین سوالی استفاده کنید: «آیا حاضرید به من کمک کنید؟» نرخ باز شدن ایمیل افزایش پیدا می‌کند. ایمیل‌هایی که موضوعش مخاطب را زیر سوال می‌برد بسیار بیشتر باز می‌شود. چند مثال: هنوز فیلم رایگان مرا ندیدید؟چرا این کار را کردید؟آیا فکر نمی‌کنید دارد دیر می‌شود؟

    • درصد

     درصد نیز اگر عدد خاصی باشد باعث باز شدن بیشتر ایمیل‌ها در پنل ایمیل می‌شود. چند مثال: اشتباه بزرگی که ۸۹ درصد فروشندگان انجام می‌دهندشما جزو ۴ درصد برتر مدیران هستید، زیرا …

    • ویدیو (فیلم)

     استفاده از کلمه فیلم یا ویدیو در موضوع ایمیل نرخ باز شدن ایمیل را بالا می‌برد. طی تحقیقاتی در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که زمانی که در ایمیل نام فیلم یا ویدئو با واژه رایگان همراه می‌شود نرخ باز شدن کاهش پیدا می‌کند، زیرا افراد احساس می‌کنند که موضوع بی‌ارزشی است. البته این موضوع در مورد افرادی است که شما را به‌خوبی نمی‌شناسند، نه در مورد مشتریان و اعضای وفادار سایت.

    • نام شخصی فرد 

    استفاده از نام دریافت‌کننده ایمیل در موضوع ایمیل تقریبا امکان باز شدن ایمیل را تضمین می‌کند! 

    • قرض اعتبار

    یکی از روش‌های بسیار رایج در تبلیغات قرض اعتبار نام دارد. فرض کنید خودمان و برندمان در حدی معروف نیستیم که مخاطبان با دیدن ایمیل ما ذوق‌زده شوند و بخواهند ببیند چه برایشان فرستاده‌ایم. در این حالت می‌توانیم از روش قرض اعتبار استفاده کنیم. در این روش ابتدا تحقیق می‌کنیم تا دریابیم بازار هدف ما یا مخاطبان ما به چه کسانی یا برندهایی علاقه فراوان دارند و مطالب مربوط به آن‌ها را پیگیری می‌کنند. سپس در موضوع ایمیل به این افراد یا برندها می‌پردازیم. چند مثال: استیو جابز اشتباه می‌کرد! شرکت گوگل چگونه استخدام می‌کند؟صبحانه بازیکنان تیم ملی ایران

    ترکیب روش ها گاهی برای افزایش اثرگذاری عنوان ایمیل می‌توانید چند مورد را در یک عنوان همزمان استفاده کنید. مثلا: گوگل امروز ساعت ۱۰:۳۲ چه تصمیمی گرفت؟

    مثلا جمله بالا ترکیب روش‌های ۱،۲ و ۷ است. آخرین و مهم‌ترین نکته آن است که پنل ایمیل و بازاریابی اینترنتی به سعی و خطا نیاز دارد. شما مدام باید در حال آزمودن ایده‌ها و سنجش نتایج باشید تا در کار خاص خودتان به بهترین نتایج ممکن برسید

     

Go To
Page Size