• تبلیغات زیاد در کمپین های ایمیلی ممنوع

    تبلیغات زیاد در کمپین های ایمیلی ممنوع

    اگر برای کمپین های تبلیغاتی خود از پنل ایمیل استفاده می کنید یادتان باشد کاملا بر روی تبلیغ محصول و یا  خدماتتان تمرکز نکنید، با این کار حس بدی را به مخاطبان القا خواهید داد. نوعی حس بی ارزشی و ابزاری بودن.... لذا بهتر است 20 الی 30 در صد خبرنامه ها و ارسال هایتان را صرف تبلیغات کنید و درصد باقی مانده را به مطالبی که با سلایق و علایق مخاطبان شما نزدیکی بیش تری دارد اختصاص دهید. می توانید خبرنامه ای آموزشی برای آن ها تهیه کنید و مطالب آموزشی را رایگان در اختیارشان بگذارید. در این صورت پنل ایمیل شما می تواند موثر واقع شود و بازخورد مناسبی داشته باشد و در بازگشت سرمایه شما کمک  شایان ذکری را انجام دهد.

    همیشه مطالب را به نحوی تهیه کنید که مخاطبان از اشتراک گذاری آن ها لذت ببرند. یادتان نرود نظم در ارسال بسیار مهم است. به نوعی می توان گفت این کار مخاطبان را شرطی می کند و مانند یک سریال تلویزیونی در موعد مشخص، منتظر دریافت مقالات و خبرنامه هایی که شما از طریق پنل ایمیل ارسال می کنید هستند.

  • 20
    اردیبهشت

    نکات مهم برای بالا بردن سطح امنیت ایمیل

    بازاریابی اینترنتی روشی موثر برای بهبود در کسب و کار است در این روش ارسال ایمیل های گروهی با یک پنل ایمیل باعث بازدهی بیشتر در کسب و کار می شود.

    ما در این جا نکات مهمی برای بالا بردن سطح امنیت ایمیل های موجود در پنل ایمیل به شما ارائه می دهیم

    ۱- همیشه در زمان باز کردن ایمیل‌هـای ناشناس و حاوی فایل ضمیمه، به اخطارهای احتمالی مرورگر و یا نرم افزار پنل ایمیل خود توجه کنید و بدانید که کامپیوتر شما باید مجهز به یک آنتی ویروس قوی و به روز باشد.

    ۳- در زمانی که شما در یک سایت مانند تالار اینترنتی یا شبکه اجتماعی و غیره ثبت نام می کنید، که ممکن است بعداً از طریق سرویس پنل ایمیل خود پیامی را برای این سایت‌ها ارسال کنید، توجه داشته باشید که بهتر است از نام واقعی خود و نام هـایی که شناسایی شما را آسان می کنند، استفاده نکنید. مخصوصاً در سرویس‌هـای ایمیلی مانند یاهو و‌ هات میل که آی پی شما را هم برای گیرنده به نمایش می گذارند، رعایت این نکته بسیار مهم است.

    ۴- در صورتی که افراد دیگری هم از کامپیوتر شما استفاده می کنند، باید در دوره‌هـای زمانی مشخص فایل‌هـای Temporary سیستم خود را پاک کنید. توصیه می کنیم از نرم افزار CCleaner برای این کار استفاده کنید.

    ۵- به هیچ عنوان روی لینک‌هـایی که توسط ایمیل برای شما ارسال شده‌اند کلیک نکنید و حتماً افزونه NoScript را بر روی مرورگرتان نصب کنید و به این ترتیب امنیت امیل های موجود در پنل ایمیل را بالا می برید.

     

     

  • 6
    اردیبهشت

    مزیت های استفاده از پنل ایمیل

    در این مقاله به بیان مزیت های استفاده از پنل ایمیل می پردازیم:

    -         استفاده از پنل ایمیل باعث صرفه جویی در زمان می شود و باعث می شود با سرعت بیشتری محصولات و خدمات خود را به مشتریانتان معرفی کنید. اگر برای تبلیغات خود به جای پنل ایمیل  از تبلیغات چاپی و یا تماس های مکرر تلفنی به مشتریانتان استفاده کنید علاوه بر استخدام کارمندان فروش و استفاده ی زیاد از نیروی انسانی و هزینه های سنگین که هر ماه باید آن هارا پرداخت کنید، باعث می شود پیشرفت در کسب و کارتان هم با کندی قابل توجهی مواجه شود. 

    -         تقسیم بندی مشتریان بر اساس خرید و فعالیت های آن ها

    با استفاده از پنل ایمیل می توانید پایگاه داده کاربران و مشتری های خود را دسته بندی کنید می توانید کمپین های تبلیغاتی هدف مندی را ارسال کنید که نتیجه شان افزایش فروش خواهد بود.

    -         ایجاد ارتباط بیشتر با مشتری از طریق پنل ایمیل

    به دلیل زمان کمتری که برای ایجاد و ارسال ایمیل های تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغات و بازاریابی لازم است می توانید به دفعات بیشتری با مشتری های خود ارتباط برقرار کنید شما هم می توانید دفعات ارسال خود را بیشتر کنید و مثلا به صورت روزانه ارسال ایمیل های تبلیغاتی را انجام دهید. با این وجود شاید بخواهید این نکته را به یاد داشته باشید که یکی از تکنیک های ارسال ایمیل تبلیغاتی از طریق پنل ایمیل این است که بیش از هفته ای یک ایمیل برای مشتری ارسال نکنید.

     

    -         کاهش هزینه های اضافی برای تبلیغات

    ایمیل مارکتینگ می تواند با هزینه بسیار کمی انجام شود، برای ایمیل مارکتینگ به تعداد زیادی کارمند، طراح گرافیکی یا تحلیلگر بازاریابی نیاز نخواهید داشت. در واقع سیستم های ایمیل مارکتینگی وجود دارد که به شما امکان می دهد ایمیل های تبلیغاتی خود را با قالب های گرافیکی زیبا و حرفه ای که می توانید آن ها را مطابق با نیاز خود تغییر دهید، ارسال کنید. هیچ شیوه ی تبلیغاتی دیگر وجود ندارد که با سرمایه گذاری کمتر از ایمیل مارکتینگ نتیجه ای بهتر از آن را ارائه کند.

     

    -         پیگیری مشتری و افزایش تعداد مشتریان

    با استفاده از پنل ایمیل  می توانید مشتریان خود را به خوبی شناسایی کنید و با تبلیغات گسترده ایی که انجام می دهید از آن ها بخواهید با اشتراک گذاشتن تبلیغات شما با دیگر افراد خدمات و حمحصولات شما را به دیگران معرفی کنند با این روش بر تعداد مشتریان بالقوه ی شما افزوده خواهد شد.

    -         با ایمیل مارکتینگ علاوه بر افزایش فروش عامل حفظ طبیعت شوید

    استفاده از ایمیل مارکتینگ برای تبلیغات خدمات و محصولات خود دیگر نیازی نیست که از کاغذ و برگه های چاپ شده که بیان گر محصولات و خدمات شماست استفاده کنید تنها با استفاده از دنیای مجازی و هزینه های بسیار پایین، کسب و کارتان را می توانید به صورت جهانی به همه معرفی کنید. با این روش به طبیعت و حفظ بقای آن هم کمک شایانی می کنید.

     

  • 23
    فروردین

    چگونه نرخ اسپم ایمیل های ارسالی را کنترل کنیم؟

    نرم افزار های تشخیص اسپم حاوی یک لیست بزرگ از اطلاعات است که تصمیم گیرنده این است که ایمیل باید در شاخه اسپم قرار گیرد. البته در هر زمان قوانین آن‌ها تغییر می‌کند. برای مثال این فیلتر کننده ها به برخی کلمات حساس هستند. که اگر از این کلمات در ایمیل ارسالی تان به پنل ایمیل خودتان استفاده نمایید حتماً در امتیاز اسپم شما تأثیر خواهد گذاشت. و اگر این امتیاز از حدی بیشتر باشید حتماً ایمیل شما به شاخه اسپم خواهد رفت. به علاوه هر سرور دارای امتیاز دهی‌های متفاوتی در زمینه اسپم یا هرزنامه هستند.

    چگونه ایمیل‌های ما توسط این فیلتر ها اسپم نشود؟

    بیشتر فیلترهای اسپم ایمیل به شما امتیاز منفی می‌دهند:

    • از لغاتی مانند اینجا را کلیک کنید  این تنها شانس زندگی شماست هرگز در ایمیل‌های ارسالی تان بهپنل ایمیل استفاده نکنید.
    • اگر از لغات انگلیسی استفاده می‌کنید سعی کنید کلمات را با حروف کوچک بنویسید. معمولاً برای جلب توجه کاربر کلمه ای را با حروف بزرگ می‌نویسند با انجام این کار شما ریسک اسپم شدن ایمیل خودتان را افزایش می‌دهید.
    •  از فونت‌های روشن قرمز و سبز استفاده نکنید. تجربه نشان داده که استفاده از این رنگ‌های امتیاز منفی برای شما دارد.
    • سعی کنید از ایمیل متن به جای فرمت HTML استفاده نمایید. اگر از فرمت HTML استفاده می‌کنید. سعی کنید کمتر از کدهای HTML استفاده کنید بیشتر سعی کنید متن شما بیشتر از کد ها باشد.
    •  از تصاویر زیاد در ایمیل ارسالی تان به پنل ایمیل استفاده نکنید و سعی کنید تصاویر را ضمیمه نامه خودتان نکنید. این کار باعث می‌شود که حجم نامه های شما زیاد شود و کاربرانی که با موبایل کار می‌کنند.  ناراضی شوند و ترجیح دهند نامه های شما را در شاخه اسپم دریافت کنند.
    •  امکان لغو عضویت را در ایمیل‌های خودتان قرار دهید. اگر فردی در پنل ایمیل نخواهد از سوی شما ایمیلی دریافت کند بداند اجباری در کار نیست.
    •  وقتی کاربر درخواست لغو عضویت می‌کند باید تا نهایتاً ده، روز این کار انجام شود.
    •  حتماً آدرس فیزیکی شرکت خودتان را در پایین نامه خودتان قرار دهید. این اطلاعات باید به صورت انگلیسی در پایین تمامی ایمیل‌های به همراه شماره تلفن باشد.
    •  اگر به کل پنل ایمیل در یک  زمان ارسال دارید بعید نیست که بخشی از آن‌ها به شاخه اسپم برود برای  رفع این مشکل سعی کنید در هر دقیقه فقط 3 ایمیل ارسال شود.
    •  از واژه امتحان یا تست در عنوان ایمیل ارسالی به پنل ایمیل استفاده نکنید.

    هیچ کس دوست ندارد ایمیل‌های ناخواسته را در ایمیل خود دریافت کند. نکته مهم این است که شما می‌خواهید پیام بازاریابی خودتان را به پنل ایمیل خود ارسال کنید. بنابراین در هر زمان که می‌خواهید ایمیل خودتان را ارسال کنید کافی ست قبل از آن از مفید بودن آن ایمیل برای مخاطبتان مطمئن شوید.

     

     

  • استفاده از پنل ایمیل در ایمیل مارکتینگ

    راه های مؤثر بسیاری برای استفاده از وب سایت ها برای بازاریابی در اینترنت وجود دارد. ولی امروزه ارسال ایمیل و داشتن یک پنل ایمیل مطمئن، باعث بهبود روند پیشرفت در ایمیل مارکتینگ شده است.و اطلاع رسانی قوانین ایمیل، امری مهم در این راستا است.چرا که اسپم شدن ایمیل های پنل ایمیل شما تاثیر منفی در ایمیل مارکتینگ خواهد داشت.
    قوانین اسپم معمولاً به ارسال ایمیل تجاری درخواست نشده مربوط است. در صورتی که پست الکترونیکی درخواست شده باشد، عموماً اسپم شناخته نخواهد شد. همچنین اگر ایمیل تجاری نباشد نیز عموماً اسپم محسوب نمی گردد.

    اگر ایمیل درخواست شده باشد یا اجازه دریافت یافته باشد، اسپم نیست. دو نوع توافق وجود دارد : صریح و ضمنی. رضایت صریح جایی است که کسی به شما مستقیماً اجازه ارسال ایمیل می دهد. نمونه های رضایت صریح زمانی است که مثلاً فرد ایمیلش را در فرمی در وب سایت شما برای دریافت اطلاعات بیشتر می نویسد یا ایمیلی در پاسخ به یک آگهی طبقه بندی شده برای شما ارسال می نماید و آدرس ایمیل خود را به پنل ایمیل شما اضافه می کند. رضایت ضمنی وقتی دیده می شود که کسی کاری انجام می دهد که می توان اجازه را از آن استنتاج نمود.نمونه ای از رضایت ضمنی این است که کسی یک url در صفحه همگانی شما می نویسد یا از دیگر سرویس های رایگان که شما ارائه می دهید، بهره می گیرد. سرانجام، اینکه رضایت ضمنی برای اضافه شدن به پنل ایمیل شما وجود دارد، سوالی واقعی است که باید بر اساس تمام ویژگی های یک موقعیت خاص پاسخ داده شود. نظر شما به عنوان یک متهم به ارسال اسپم نظری نمی باشد که مهم است. نظر مهم، نظر ISP شما و یا مقامات محلی خواهد بود که تصمیم می گیرند که آیا از پنل ایمیل تان هرزنامه ارسال نموده اید یا خیر.   هنگامی که شخصی فرمی را پر می کند یا یک سرویس رایگان را می پذیرد، به طور کلی به عنوان "جمع آوری"  تلقی می شود. به این معنا که آن ها پذیرفته اند تا از شما ایمیلی دریافت کنند. هنگامی که از واژه "انتخاب کردن" استفاده می کنیم، به همان مفهوم «رضایت» و یا «اجازه»، اشاره می کنیم. نمونه ای دیگر از جمع آوری و پذیرش، فهرست های پست الکترونیکی است. چنین فهرست ایمیل هایی به تعداد محدود در سطح اینترنت وجود دارد. اگر طراح لیست و سرویس هاستینگ (میزبانی وب) اجازه دهند، ارسال تبلیغات در ایمیل مارکتینگ به فهرست مشروع خواهد بود. کسانی که عضو لیست هستند پذیرفته اند که با دریافت ایمیل های تجاری در ایمیل مارکتینگ  از طریق فهرست مشکلی ندارند.
    اگر متهم به ارسال اسپم شوید، باید مدارکی دال بر قانونی بودن جمع آوری ایمیل ارائه دهید. ایمیلی که از پنل ایمیل  فرستاده اید نیز باید از طریق روش جمع آوریتان بوده باشد وگرنه متهم به ارسال اسپم خواهید شد.
    بنابراین، نتیجه این که پست الکترونیکی و استفاده از پنل ایمیل ابزاری جهت یافتن سرنخ ها یا مشتریان جدید نمی باشد که ابزای است که تنها می تواند به همراه برخی دیگر منابع در ایمیل مارکتینگ به کار رود که ازطریق آن یک روش جمع آوری ایمیل برای پنل ایمیل انجام پذیرد. هرچند که خرید سی دی با میلیون ها آدرس ایمیل و فرستادن تبلیغاتتان به آنها، اغوا کننده است اما این کار را نکنید. با انجام این عمل، شما اسپم ارسال نموده اید.
  • یک پنل ایمیل برای شما چه کاری انجام میدهد؟

    اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و به دنبال یک راه مناسب برای تبلیغات خود میگردید استفاده از ایمیل مارکتینگ و پنل ایمیل برای شما بسیار موثر خواهد بود.

    ایمیل مارکتینگ مزایای زیادی دارد که آن را تبدیل به یک متد منحصر به فرد برای تبلیغات کرده است. روز به روز تعداد ثبت نام ایمیل ها رو به افزایش است به طوری که می توانید این روند صعودی را به راحتی مشاهده کنید. ایمیل ها معتبر ترین راه ارسال و دریافت دیجیتالی هستند. همه افراد روزانه بارها و بارها صندوق ورودی ایمیل های خود را چک می کنیم و این یک فرصت خوب است تا ما بتوانیم از طریق ارسال خبرنامه ها و پیشنهادات مختلف و کمپین های مختلف مشترکین خود را افزایش دهیم.

    استفاده از یک پنل ایمیل برای شما خوب است و این خوب بودن دلایل زیادی دارد. مقرون به صرفه است و نسبت به بقیه روش های موجود تاثیر گذار تر است. از ایمیل مارکتینگ می توان با گروه بندی افراد در دسته های مورد نظر جامعه هدف مجموعه را مشخص کرد.

    این گروه بندی ها می توانند شامل سن،جنسیت، محل زندگی، شغل، تحصیلات و .... هر دسته بندی دیگری باشد. این کار یک مزیت بزرگ است که به شما اجازه می دهد با یک قشر مشخص از جامعه متناسب با محصول یا خدماتتان ارتباط برقرار کنید.

    این تبلیغ اینترنتی هدفمند به شما کمک می کند تا همه تیرهای تبلیغاتی شما به هدف بخورد.

    زمانی که از ارسال ایمیل های انبوه را از پنل ایمیل انجام می دهید می توانید تاثیر آن را در زمان کوتاه تری نسبت به تبلیغات سنتی تر ببینید.

    همچنین دست شما برای ارسال انواع مختلف محتواهای موجود اعم از نوشته، عکس، گیف، ویدیو و ... باز است. همین امتیاز بزرگ باعث محبوبیت بیشتر ایمیل مارکتینگ در میان صاحبان کسب و کار است.

    سود تولید شده از ایمیل مارکتینگ به میزان زیادی بالاست. درآمد های غیر بازاریابی را حذف کنید زیرا شما نمی خواهید در همه آن ها حضور داشته باشید.

    سیستم های مالی و CRM  هوشمند قادر به تولید این اعداد برای شما هستند.

    با توجه به سود و نقش ایمیل مارکتینگ , ما سود کل تولید شده را خواهیم داشت.

    شما می خواهید ببینید چه چیزی ارزش مشترکین ایمیل را اضافه می کند.در واقع چه کسی به این سود کمک می کند؟

    تنها مشترکین فعال می توانند از طریق ایمیل مارکتینگ درآمد تولید کنند.

    مشترکین غیر فعال هنوز می تواند مشتری باشند اما از طریق ایمیل سودی تولید نمی کنند.

    احتمالا تعدادی مشترک غیر فعال درپایگاه داده تان وجود دارد.

    تمام آدرس های ایمیلی که لغو اشتراک کرده اند غیرفعال هستند

    شما می توانید آدرس هایی را مشخص کنید و آن ها را بعنوان مشترکین غیر فعال تنظیم نمایید.

    به تاریخ مشترکین و تاریخی که برای این آدرس غیر فعال شده اند , نگاه کنید.

    اگر این دو عدد را باهم در نظر بگیرید، این میانگین طول عمر یک آدرس ایمیل را به شما می دهد.

  • نقش موبایل در ایمیل مارکتینگ موبایل چه تاثیری در فرآیند ایمیل مارکتینگ دارد؟

    قبل از اینکه در این باره صحبت کنیم، بهتر است نگاهی به نقش تلفن های همراه در زندگی روزمره خود داشته باشیم.نمی توان منکر شد که این روز ها، پر استفاده ترین وسیله ارتباطی تلقن های همراه هوشمند هستند. همیشه و همه جا در دسترس...با امکانات و سرعت بالا و هر روز رو به افزایش...

    در شرایط فعلی اگر بخواهیم از رسانه های اجتماعی به عنوان گروه سوم ارتباطی یاد کنیم، نمی توانیم تلفن همراه را از این رسانه ها جدا کنیم. یادم میاید چند وقت در جمع گروهی از دوستان نشسته بودیم. بحثی بین ما در گرفت مبنی بر اینکه تلویزیون و تبلیغات بنری بهتر هستند یا تلفن های همراه؟ دامنه توضیحات و توجیهات بالا بود.

    هرکسی نظری داشت. در نهایت یکی از دوستان
    با گفتن این عبارت بحث را تمام کرد :

    تلفن های همراه به قسمتی از بدن ما تبدیل شده اند، در تمام لحظات ما حضور دارنذ و به همراه تبلیغات، آگاهی بخشی نیز دارند. یعنی علاوه بر تبلیغات از روابط عمومی هم استفاده می کنند. از همین رو موثر ترند. نظر شما چیست؟

    به این 2 سند نیز توجه کنید :

    70 درصد مردم دنیا از موبایل های هوشمند استفاده می کنند.

    75 درصد مردم دنیا از اینترنت استفاده می کنند.

    حالا نظرتان چیست؟ 

    ایمیل مارکیتینگ در دنیای تبلیغات اینترنتی و آن هم در بستر تلفن های همراه...

    ایمیل مارکتینگ روش تبلیغات خوبی است! همه ما این را می دانیم و نیاز به اثبات و توضیحات زیادی نیست. زیرا دلایلش برای همه ما معلوم است ! مقرون به صرفه و ارزان است، کامل و جامع است، به روز آسانی دارد، جامعه آماری هدفمندی را دنبال می کند، دسترسی آسانی دارد و ...

    بدون ایمیل مارکتینگ در بهترین حالت 80 درصد
    تبلیغات اینترنتی شما هدر می شود

     

    ارتباط موبایل و ایمیل مارکتینگ یک ارتباط خیلی ارزشمند است

    در واقع قدرت نفوذ تلفن های همراه ایمیل مارکتینگ را بسیار قدرتمند ترکرد و ارسال ایمیل از طریق پنل ایمیل روز به روز افزایش یافت !!! هنوز هم ایمیل ها منابع مهم و امن و در دسترس تری هستند. در تبلیغات از طریق ایمیل مارکتینگ همیشه به این مساله که ایمیل هایتان  موبایل پسند باشند و ریسپانسیو مناسبی داشته باشند دقت کنید.

    شما به دنبال یک راه مقرون به صرفه و موثر هستید تا پیام ارسالی از پنل ایمیل خود را به گروه خاصی برسانید. گروهی که شاید دارای المان های خاصی باشند و فیلتر شده باشند. پس برای اینکه به هدف تان برسید راه کمتری را طی می کنید.

    ایمیل مارکتینگ را شروع کنید
    موبایل ها را آماده کنید
    و شگفتی بیافرینید

  • نحوه نگارش محتوا و قالب خبرنامه در ارسال به پنل ایمیل :

    اگر برای بهبود کسب و کار خود از روش های بازاریابی اینترنتی و ارسال ایمیل استفاده می کنید بهتر است از پنل ایمیل استفاده کنید.در واقع با داشتن پنل ایمیل و فرستادن خبرنامه با محتوایی موثر به ایمیل های پنل ایمیل تان می توانید پیشرفت خود را در کسب و کار سرعت بخشید.

    ما نکاتی مفید را برای ایجاد محتوایی بهتر در ایمیل به شما ارائه می دهیم:

    1. تا حد امکان خلاصه و کوتاه باشد
    1. در ایمیل هایی غیر از خبرنامه ها که به پنل ایمیل خود ارسال می کنید، در کمتر از 30 ثانیه می بایست اصلی ترین پیام شما به مخاطبانتان برسد
    2. اگر محتواي ایمیل زیاد بود، بهتر است ایمیل را به چند بخش تقسیم کنید تا کاربر راحت تر بخواند
    3. دقت در مورد لحن و نوع نگارش، براي مشتریان روزمره خودتان می توانید ایمیل را با نام کوچک شخص آغاز کنید ولی برای سایر مشتریان لحن رسمی تر
    4. انتخاب حسن ختامی مناسب مثل با احترام، با تشکر، با کمال احترام و ...

    قالب ایمیل:

     

    1. سعی کنید حتماً لوگوي شما در ایمیلی که به پنل ایمیل خود ارسال می کنید باشد.
    1. ایمیل ها به گونه اي باشد که نمایی از سایت را به یاد آورد
    2. جلوگیری از به کار بردن طراحی هاي زائد
    3. هر چیزی که اضافه می کنید باید در مورد علت وجود آن از خودتان سؤال کنید
    4. زیبایی به تنهایی کاربرد ندارد، زیبایی + معرفی محصول و خدمات به بهترین شکل ممکن تاثیری مضاعف خواهد داشت.
  • آیا برای ارسال ایمیل تبلیغاتی از طریق پنل ایمیل از مشتری خود اجازه دارید؟

    در سال های اخیر تبلیعات آنلاین تبدیل به بخش بزرگی از بازاریابی در سطح جهان شده است. به طوری که بازاریان به اندازه تبلیغات رسانه ای و تلویزیونی برای این نوع تبلیغات نیز هزینه می کنند. "در سال 2012 کمپانی تحقیقاتی Forrester   پیش بینی کرده بود  که بازاریابان تا سال 2016 حدود 77 میلیارد دلار هزینه صرف تبلیغات آنلاین خواهند کرد".

    ایمیل مارکتینگ جز اولین ابزار های مورد استفاده بازاریابان برای جمع آوری پایگاه داده بوده است.

    مزایای اجازه گرفتن از مشتری برای ارسال خبرنامه توسط پنل ایمیل :

    وقتی کسی به طور داوطلبانه آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار می دهد تا عضوی از پنل ایمیل شما شود، در واقع شما را به عنوان یک شرکت معتبر شناخته است و اجازه ارسال ایمیل های مرتبط و روزانه یا هفتگی را به شما داده است. به خاطر داشته باشید تا زمانی که شما از ابزار پنل ایمیل به طور محترمانه و مسئولیت پذیر استفاده می کنید، یک ابزار بسیار قدرتمند برای کسب و کار شما به حساب می آید.

    پنج راه برای ایجاد اعتماد و گسترش آن در استفاده از پنل ایمیل :

    1-    ایجاد خبرنامه ای ماهانه با تم و محتوای منحصر به فرد که تمرکز آن روی نیاز مشتریان باشد. بدانید که چه کسانی ثبت نام کرده اند و دلیل ثبت نامشان چه بوده است و از شما چه می خواهند.

    2-    آمار پنل ایمیل خود را دنبال کنید و بهترین زمان بندی را برای ارسال ایمیل پیدا کنید. با ارسال بیش از حد ایمیل در یک روز تنها لیست ایمیل خود را کوچک و کوچک تر خواهید کرد و کاربران را تشویق به لغو عضویت از خبرنامه های خود خواهید کرد.

    3-    پیشنهاد ویژه ای در محتوا های خود قرار دهید به طوری که افرادی که عضو نیستند، به آن پیشنهاد دسترسی نداشته باشند و تنها راه دریافت پیشنهاد شما عضویت در خبرنامه باشد. بگذارید کاربران شما بدانند با ثبت نامشان تا چه اندازه برای شما خاص هستند.

    4-    پست الکترونیک خود را در تمام ابزارهای تبلیغاتی خود یکپارچه سازید و خبرنامه های خود را در شبکه های اجتماعی خود، وب سایت، وبلاگ، پادکست ها و غیره نیز بگنجانید. همچنین اطمینان حاصل کنید که لوگوی شرکت و یا سایتتان در همه نوع از تبلیغاتتان با تصویری مشخص و ثابت وجود داشته باشد.

    5-    ارائه خدمات جدید همیشه شعارتان باشد. ارائه خدمت رایگان و سپس فروش راه کار بهترین فرمول می باشد. کسب درآمد با ایجاد روابط قوی و استفاده از اعتماد مشتری تضمین طول عمر مشتری می باشد.

    پنل ایمیل یکی از بالاترین ابزار تبلیغات اینترنتی می باشد که اگر درست و با برنامه ریزی به کار رود، در سال می تواند به طور متوسط لیست ایمیل هر کسب و کار را تا 30% افزایش دهد.

  • پنل ایمیل و افزایش مشتریان

    با گسترش دنیای مجازی و تغییراتی که در جستجوی اطلاعات رخ داده است بسیاری از صاحبان کسب و کار به دنبال راهکار در ایمیل مارکتینگ هستند.
    با وجود فضای مجازی هنوز هم بعضی از افراد برای جمع آوری اطلاعات با مراجعه به مراکز خرید، مشورت با نمایندگان فروش، جستجو در مغازه ها و ... نیازهای خود را رفع می کنند.
    اما با ورود موتورهای جستجو و گسترش پنل ایمیل اکثر مردم اطلاعات مورد نیاز خود را از دنیای مجازی دریافت می کنند.
     بهترین راه هزینه کردن برای پنل ایمیل ، سرمایه گزاری مستقیم روی افرادی است که بیش از بقیه احتمال می رود جذب تولیدات آن ها بشوند. متاسفانه تلاش برای نشانه گرفتن مشتریان با بیشترین احتمال خرید چندان آسان نخواهد بود. با این حال قابلیت بی همتای شبکه اینترنت در شناسایی و ردیابی رفتار مشتری، توانایی پنل ایمیل را در هدف گیری افرادی با بیشترین پتانسیل برای خرید کالاها افزایش داده است.

    ارسال ایمیل در پنل ایمیل مرحله مشکل و پیچیده ای است به طوری که جمع آوری بانک های ایمیل با دسته بندی به هر شکلی اگر غیر ممکن نباشد بسیار پیچیده است و در صورت انجام هم بسیار محدود بوده و فقط بخش کوچکی از گروه مورد نظر را پوشش خواهد داد. بدیهی ست که در صورت داشتن دسترسی به بانک های ایمیل طبقه بندی شده، استفاده از این بانک ها تاثیر بیشتری در گرفتن نتیجه از ایمیل های ارسال شده خواهد داشت اما در صورت عدم دسترسی به بانک های ایمیل طبقه بندی شده ارسال ایمیل های تبلیغاتی حتی برای معرفی محصولات و خدمات خاص هم بی فایده نخواهد بود و حتی می تواند با معرفی کالا یا سرویس شما به گروه زیادی از دریافت کنندگان، باعث ایجاد یا پیدا شدن بازارهای جدیدی برای شما بشود که پیش از آن انتظارش را نداشتید.

    برای اینکه بتوانید برای ارسال ایمیل در پنل ایمیل خود یک لیست ایمیل عالی تهیه کنید ما چند روش فوق العاده را به شما ارائه می دهیم:

    1. از وب سایت خود استفاده کنید

    وب سایت خود را بهینه سازی کنید تا افراد بیشتری از از آن دیدن کنند در آن یک وب فرم قرار دهید تا کسانی تمایل به دریافت خدمات شما را دارند با ثبت ایمیل خود بتوانند از خدمات شما آگاه شوند.به این ترتیب شما با داشتن آدرس ایمیل های مشتریان می توانید یک لیست ایمیل عالی را در ا پنل ایمیل خود ایجاد کنید.

    2. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید و خدمات خود را در این رسانه ها اطلاع رسانی کنید.رسانه های اجتماعی باعث می شوند تعامل بیشتری با دوستان خود داشته باشید و  بتوانید راحت تر خدمات خود را به آن ها معرفی کنید.به این ترتیب لیست ایمیل قوی در پنل ایمیل خود تهیه خواهید کرد.

    3. از ارتباطات خود با اطرافیانتان و جامعه ی اجتماعی خود استفاده کنید.ایمیل کسانی که با آن ها در تعامل اجتماعی هستید را بگیرید و با استفاده از چندین بازاریاب، حضوری خدمات خود را برای آن ها توضیح دهید و ایمیل های متعددی را برای پنل ایمیل خود جمع آوری کنید.

    تبلیغات خود را گسترده تر کنید و خدمات خود را اطلاع رسانی کنید، داشتن یک لیست ایمیل قوی در پنل ایمیل شما باعث پیشرفت شما در کسب و کارتان می گردد.

Go To
Page Size