یک پنل ایمیل برای شما چه کاری انجام میدهد؟

اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و به دنبال یک راه مناسب برای تبلیغات خود میگردید استفاده از ایمیل مارکتینگ و پنل ایمیل برای شما بسیار موثر خواهد بود.

ایمیل مارکتینگ مزایای زیادی دارد که آن را تبدیل به یک متد منحصر به فرد برای تبلیغات کرده است. روز به روز تعداد ثبت نام ایمیل ها رو به افزایش است به طوری که می توانید این روند صعودی را به راحتی مشاهده کنید. ایمیل ها معتبر ترین راه ارسال و دریافت دیجیتالی هستند. همه افراد روزانه بارها و بارها صندوق ورودی ایمیل های خود را چک می کنیم و این یک فرصت خوب است تا ما بتوانیم از طریق ارسال خبرنامه ها و پیشنهادات مختلف و کمپین های مختلف مشترکین خود را افزایش دهیم.

استفاده از یک پنل ایمیل برای شما خوب است و این خوب بودن دلایل زیادی دارد. مقرون به صرفه است و نسبت به بقیه روش های موجود تاثیر گذار تر است. از ایمیل مارکتینگ می توان با گروه بندی افراد در دسته های مورد نظر جامعه هدف مجموعه را مشخص کرد.

این گروه بندی ها می توانند شامل سن،جنسیت، محل زندگی، شغل، تحصیلات و .... هر دسته بندی دیگری باشد. این کار یک مزیت بزرگ است که به شما اجازه می دهد با یک قشر مشخص از جامعه متناسب با محصول یا خدماتتان ارتباط برقرار کنید.

این تبلیغ اینترنتی هدفمند به شما کمک می کند تا همه تیرهای تبلیغاتی شما به هدف بخورد.

زمانی که از ارسال ایمیل های انبوه را از پنل ایمیل انجام می دهید می توانید تاثیر آن را در زمان کوتاه تری نسبت به تبلیغات سنتی تر ببینید.

همچنین دست شما برای ارسال انواع مختلف محتواهای موجود اعم از نوشته، عکس، گیف، ویدیو و ... باز است. همین امتیاز بزرگ باعث محبوبیت بیشتر ایمیل مارکتینگ در میان صاحبان کسب و کار است.

سود تولید شده از ایمیل مارکتینگ به میزان زیادی بالاست. درآمد های غیر بازاریابی را حذف کنید زیرا شما نمی خواهید در همه آن ها حضور داشته باشید.

سیستم های مالی و CRM  هوشمند قادر به تولید این اعداد برای شما هستند.

با توجه به سود و نقش ایمیل مارکتینگ , ما سود کل تولید شده را خواهیم داشت.

شما می خواهید ببینید چه چیزی ارزش مشترکین ایمیل را اضافه می کند.در واقع چه کسی به این سود کمک می کند؟

تنها مشترکین فعال می توانند از طریق ایمیل مارکتینگ درآمد تولید کنند.

مشترکین غیر فعال هنوز می تواند مشتری باشند اما از طریق ایمیل سودی تولید نمی کنند.

احتمالا تعدادی مشترک غیر فعال درپایگاه داده تان وجود دارد.

تمام آدرس های ایمیلی که لغو اشتراک کرده اند غیرفعال هستند

شما می توانید آدرس هایی را مشخص کنید و آن ها را بعنوان مشترکین غیر فعال تنظیم نمایید.

به تاریخ مشترکین و تاریخی که برای این آدرس غیر فعال شده اند , نگاه کنید.

اگر این دو عدد را باهم در نظر بگیرید، این میانگین طول عمر یک آدرس ایمیل را به شما می دهد.